/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Messenger app hopper af!
Fra : horseman
Vist : 226 gange
100 point
Dato : 12-08-16 08:09

Jeg kan ikke mere bruge Messenger app på min iphone 4, og det er temmelig ærgerligt.
Den hopper af øjeblikkeligt og jeg kan heller ikke sende privat besked fra Facebook.
Har prøvet en opdatering: her stoppede den halvvejs med beskeden: ikke mere lagringsplads(og det har jeg naturligvis problemer med, også kamera).
Hvad kan jeg gøre? Nogle foreslår at gå ned i en butik, der reparerer iphones, men det er vel ikke helt billigt?

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-08-16 08:53

Det tyder mere på at du er nødt til at slette noget for at få mere plads

Kommentar
Fra : stilkene

Dato : 12-08-16 08:59

Har du prøvet at slette app'en, og geninstallere på ny.
Endelig skal du være i nærheden af din wii-fi, - jeg har haft problemer lignende dit, hvis jeg bruger telefonens egen funktion med at søge net, når jeg er uden for min routers rækkevidde.
Lykke til.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-16 09:59

Ikke mere plads....................flyt dine billeder over på en computer.

Opdatering skal foregå med din lader sat i stikkontakten.
Og helst være koblet op til din egen wifi og ikke naboens.
Du kan lige koble mobildata fra så længe så den ikke forsøge at snakke med en dårlig mast.
Indstillinger > mobil > mobildata .......fra.

Kommentar
Fra : horseman

Dato : 12-08-16 16:32

Så klarede jeg den. Slettede en masse apps og opdaterede Messenger.
Men hvorfor søren må man ikke have apps? Og hvorfor må man ikke tage billeder?
Jeg har ingen sange, ser ikke film mm. Den iphone 4 har ikke meget plads!

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-16 16:39

Det er ikke alle iphone 4 som har ligemeget plads - så derfor.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-16 17:23

Citat
Den iphone 4 har ikke meget plads!

En anden grund kan være at du har sat tlf til altid at opdatere sig selv med alt du har på nettet og programmer, så ryger pladsen meget hurtigt.
Man kan altså også rydde op på en tlf, lige som en pc samt fjerne/ deaktivere unødvendige programmer/ opdareringer.
Samt du burde kunne flytte Apps over på dit SD kort, så selve tlf får mere plads.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-16 17:25

Citat
ikke mere lagringsplads(og det har jeg naturligvis problemer med, også kamera).

Du kan sikkert gemme på SD kortet, hvis du går ind i indstillinger og vælger hvor du vil gemme

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-08-16 17:46

Man kan ikke sætte et SD kort i en iPhone

Under Indstillinger kan du se, hvor meget plads din specifikke enhed har.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 12-08-16 19:04

Plads ses her:
indstillinger > Generelt >Brug > rul ned og se på Lagringsplads

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-08-16 19:14

Citat
Man kan ikke sætte et SD kort i en iPhone

Skie smart.