/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Børn / Spørgsmål
10  jeb3 1067
Erfaring med idrætsefterskoler i Jylland
Fra : Sussi68
Vist : 139 gange
20 point
Dato : 29-07-16 10:49

Hej alle sammen

Vi overvejer at sende vores datter på idrætsefterskole efter hendes eget ønske. Vi synes dog, at det er en jungle med alle de skoler, man kan vælge imellem. I øjeblikket overvejer vi Lægården (http://www.lægården.dk/), men vi kan slet ikke gennemskue, hvad vi skal kigge efter, når det gælder efterskoler. Hvad er jeres råd? Hvad skal vi være opmærksomme på?

Vores datter spiller håndbold, og vi leder efter en efterskole i Jylland.

Venligst
Sussi

Kommentar
Fra : Sønder

Dato : 29-07-16 13:50

Jeg kan på det varmeste anbefale Den Jyske Idrætsskole i Vejle, hvor jeg havde en god og menneskeligt opbyggende sæson. Det er godt nok en del år siden, men dengang var håndbold det helt store nok mest pga. det daværende herrehåndboldhold

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 29-07-16 16:09

Har kun hørt godt om denne. Bor selv i området.

http://skyum.dk/

Har været til i mange år.

M.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-16 17:33

Håndbold, er det ikke noget med at hende den bette søde fra landsholdet huserer på Hellebjerg Efterskole.

Kommentar
Fra : 3773

Dato : 04-08-16 17:38

Nej undskyld. BGIAkademiet. Der har de Christina Roslyng som lærer.