/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
Excel på hjemmeside - hvordan ?
Fra : PeterPeter
Vist : 201 gange
20 point
Dato : 08-07-16 08:46

Kære alle

Jeg har lavet et regneark, som beregner forskellige værdi'er vi skal bruge i en klub.
- Man skal indtaste forskellige værdi'er og så får man oplyst sine tal (der er beregnet i baggrunden)

Jeg vil gerne "offentliggøre" regnearket, således at andre også kan bruge det - men jeg ønsker ikke, at mine formler med mere er synlige og endvidere, vil jeg gerne have arket på en hjemmeside !!

- Altså beregningerne foregår på hjemmesiden og besøgende skal ikke have deres eget regneark åbent !!!

Kan man det ??

Jeg har webhotel hos One.com og ville gerne kunne ligge arket ind på en side, således at andre kan bruge det, hvis blot de får henvisning til siden !!!

Ka man det, eller bliver jeg nødt til at dele dem med f.eks. Google Drev eller lign. ???

Nogen der kan hjælpe ?? - Jeg kan sagtens finde ud af at ligge filer på en hjemmeside, men ved ikke rigtig hvordan jeg griber det an med et Ecxel regneark ???

På forhånd tak

Hav en vidunderlig dag.

MVH Peter

Kommentar
Fra : CiviC

Dato : 09-07-16 01:41

Måske dette kan hjælpe. Jeg tænker, at du kan låse de celler, hvor formlerne står:
https://www.ablebits.com/office-addins-blog/2014/03/28/excel-online-create-web-based-spreadsheets/

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 09-07-16 08:21
Kommentar
Fra : PeterPeter

Dato : 11-07-16 08:54

Civic: Spændende, kigger på det og ser om jeg kan finde ud af det....
Molekyle: Arhh.... Betalingsløsnnig - vil gerne fixe det uden betaling - ren fritidsprojekt...

Tak begge

Kommentar
Fra : molokyle