/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Damprensere - erfaringer
Fra : Jegkan-kandu
Vist : 189 gange
25 point
Dato : 06-07-16 00:14

Nogen der har erfaringer med damprensere a la Kärcher?
Ser fantastisk smart ud - og så alligevel ikke.
Der er meget delte meninger på nettet.
Reklamer lover ét - youtube brugere har en noget anden opfattelse (lidt ligesom at se en mcdonalds burger på et skilt og så bagefter stå med en kedelig slatten bolle der kan spises i én mundfuld)
Idéen var at bruge den til klinkegulv hvor klinkerne er "rustikke", d.v.s. ru overflade, hvilket igen vil sige, at det er noget l.... at rengøre.
VH
Claus

Kommentar
Fra : PS.BMW

Dato : 09-07-16 07:48

Har en jeg bruger på et flisegulv.
Ingen tvivl om at skidtet bliver løsnet men det fjernes jo ikke.
Derfor damprense herefter må gulvet vaskes, jeg bruger en moppe så skidtet tørres op.
Omstændigt men det bliver rent.
Mvh