/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Bud Spencer.
Fra : Mosebaek
Vist : 350 gange
200 point
Dato : 28-06-16 13:04

.....er død. Jeg føler trang til lige at mindes ham. Han har givet mig mange gode grin.
Prøv lige at se de første femten minutter, af denne film, hvis i ikke gider se den i helhed.
https://www.youtube.com/watch?v=QAO43lijm4c&list=RDQAO43lijm4c#t=734

Riccardo Pizzuti, kan nu ånde lettet op, han har fået rigtig mange "smæk) af Spencer.
I virkeligheden, var de gode venner.

M.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-16 13:07

De har skiftet over til ´jernhest´ ugh.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 28-06-16 19:44

Er der virkelig ikke flere, der "kender" "Bulldozeren"???

I aner ikke, hvad i er gået glib af.

M.

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 200 point
Dato : 28-06-16 20:17

Har set mange af dem? men syntes de er lidt for Amerikanske/ Italienske og rigtig dårligt synkroniserede, TYKKE så jeg i en ? børnefilm? en dreng der vist kom fra det ydre rum og han kørte rundt i en politi bil, og den var god da den kom frem, og dem begge 2 i en film som jeg syntes havde en titel som?? `my best friend´ = de var i hvert tilfælde ude at sejle, og jeg har begge film endnu men kan ikke huske titlerne da de til tider skifter som vinden ellers blæser i de lande filmene sælges/ vises i.

Men han blev da også gammel, trods alt.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 28-06-16 20:50

Lige et UGH fra mere mig, man skal lede længe efter gode film/musik.. nu til dags.
https://www.youtube.com/watch?v=RB91ayDlQLE

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 30-06-16 01:56

Jeg husker ham mest fra Trinity filmene i mine meget unge dage, jeg vidste slet ikke at han var mestersvømmer + meget mere

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 30-06-16 21:46

Citat
jeg vidste slet ikke at han var mestersvømmer

Minder mig om (Peter János Weissmüller) der fik et par roller som Tarzan Bundulu, og så var den fis vist lukket ud.
Amerikansk sensations film når det er værst - dræbte han ikke en (plejehjems) tandløs + bedøvet løve, for at give filmen et præg af ægt-hed.
Samt elefanterne havde meget tydelige ´papnæser´ på deres små stødtænder.

Nå, det var dengang. og har intet med spørgsmålet at gøre.

Godkendelse af svar
Fra : Mosebaek

Dato : 24-07-16 17:42

Tak for svaret mig-selv. Jeg er helt enig i, at de er blevet lidt for "amerikaniseret".

Til gengæld er der altid sjove scener, hvor Riccardo Pizzuti, er involveret. Han er en fantastisk stuntman og skuespiller.

M.