/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Hvilken QR scanner er god.
Fra : Eyvind
Vist : 423 gange
500 point
Dato : 22-06-16 09:06

Jeg skal både bruge et iphone og et smartphone QR-scannerprogram.

Men der er en masse at vælge mellem, så jeg tænkte at der måske er nogen her på Kandu som kan give et godt råd.

Hilsen Eyvind som er på vej ind i den nye tidsalder.

Accepteret svar
Fra : jensviggo

Modtaget 500 point
Dato : 22-06-16 12:51

QRReader har aldrig svigtet kan hentes fra appstore. Har Iphone 4s og har aldrig brugt, dækker mit behov.

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 22-06-16 12:54

den fra TapMedia Ltd

QRReader for iPhone

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-16 13:14

Ok JensViggo - den prøver jeg.

Godkendelse af svar
Fra : Eyvind

Dato : 22-06-16 13:44

Tak for svaret jensviggo. Den virker fint til min 4s og åbner endda direkte hjemmesiden, Super.