/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Samsung 7: kan ikke modt. sms fra Iphone
Fra : BerndJ
Vist : 350 gange
500 point
Dato : 13-06-16 10:23

Har lige skiftet fra Iphone til Samsung S7. Kan siden ikke modtage sms fra iphones (fra venner og familie). Hvad kan det skyldes? Er der noget "galt" med min opsætning på min nye Samsung???

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 13-06-16 11:41

Prøv at lægge telefonerne tæt på hinanden.

Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 13-06-16 11:51

Er forsøgt - hjælper ikke, desværre.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 13-06-16 14:39

Der må være sat en spærring ind så det kun er registrerede numre der får adgang.

Prøv at skrive en af vennernes telefonnummer ind med navn osv.og så prøv om den kan modtage.

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 500 point
Dato : 13-06-16 15:40
Kommentar
Fra : BerndJ

Dato : 13-06-16 15:42

Til Eyvind: desværre er det heller ikke "det" ... men jeg har fundet ud af at jeg kan sende smser til alle telefoner, men ikke modtage sms fra iphone (men fra HTC og Samsung).

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 13-06-16 15:48

Tusind Tak for svaret katekismus - nu er problemet løst.