/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
scanner softwareprogram søges
Fra : denevigeuheldige
Vist : 279 gange
50 point
Dato : 10-06-16 22:57

Har tidligere brugt bl.a. paperport som jeg var ok tilfreds med, men har mistet både cd-rom med licenskode. Forsøger at finde et gratis produkt da tiden for mine scanninger snart vil ophøre.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 10-06-16 23:27

Kan du bruge Omnipage 17 - så har jeg en kopi du gerne må få..

De fleste gratis programmer jeg har prøvet kan ikke scanne mere end 1 side, uden den skal gemmes, og det kan tage en evighed, når det drejer sig om flere hundrede sider.
Omnipage/ Paperport tager det hele og så kan man ellers gemme som man vil

Har også en gammel Paperport, men tvivler på at den kan installeres uden den rigtige scanner ? = sikkert dit eget problem.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 11-06-16 16:05

Flere programmer som ikke er decedereede scannerprogrammer gør, det alligevel ganske godt.
adobe acrobat e suverænt til scanning. ms office gør det også udmærket.

men du er nød til at have driveren til scanneen, ellers går det ikke.

Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 11-06-16 16:55

Jeg bruger FreeOCR som opfylder de basale skanner behov jeg har.
http://www.paperfile.net/download.html
/Janus

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 14-06-16 17:44

Gå ind på scannerens hjemmeside, de burde have originalt software/program til den