/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
formatere I Phone/ Ipad
Fra : svendmogensen
Vist : 256 gange
200 point
Dato : 08-06-16 09:58

Min IPhone er overgået til privat brug, og jeg skal skifte email udbyder. Hvis jeg installerer G Mail kommer der 300 mail s uden afsender osv. Jeg kan godt installere den med en app, men jeg ville gerne have den ind i mail boksen. Jeg har prøvet at nulstille, men de forsvinder ikke.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-16 10:09

Gmail er en web-tjeneste så E-mailen skal slettes der.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-06-16 14:06

Det er fordi den er sat til at auto synkronisere, så alt hvad du har liggende på din Gmail ruger også ned på din Phone - træls, men ikke meget at gøre ved det, men du kan slå synkronisering fra, men det får sikkert indflydelse på andre programmer.
DOG fandt jeg en måde at gøre det på via Gmail´s indstillinger = det var så ikke lige det jeg tænkte, men jeg er fri for en masse unødige personer på min mobilos.
Citat
Temmeligt ´besværligt´ men jeg må åbenbart have sat X et eller andet sted, nu er det væk.
Citat
Fødselsdage
Viser fødselsdage for personer i Google Kontaktpersoner og valgfrit også "Dine cirkler" fra Google+. Viser eventuelt også jubilæer og andre begivenhedsdatoer fra Google Kontaktpersoner.

http://www.kandu.dk/Spg175798.aspx

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 08-06-16 21:35

1. Kører du gmail via et mailprogram ................hvilket.
2. Kører du gmail via www.google.dk

1. Så hentes en masse mail fra google serveren

2. Så ser din mail-forside ud som da du forlod den fra en anden computer, med mapper.

Du kan køre andre mail fra www.google.dk samtidig med gmail.

Ps. Det er en god ide at lave en en gratis konto hos itunes (på en computer)
eller en icloud konto eks. xxx123@icloud.com

Så vil den lave backup når du er på nettet og samtidig lader op.

Nulstille................................ud med det gamle simkort
Ind med et nyt simkort > nulstil > lav en gratis konto eks. xxx123@icloud.com

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 08-06-16 22:00

gmail.com køres via nettet, og E-mailene skal slettes i en browser.