/ Forside/ Interesser / Fritid / Madlavning / Spørgsmål
10  dova 6027
Ankarsrum Assistent
Fra : Sandvad261
Vist : 398 gange
100 point
Dato : 04-06-16 16:09

Er der nogle her der kender den slags røremaskine, jeg tænker på at købe den model der hedder 6290.

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 04-06-16 17:22

Da jeg var dreng hed maskinen ballerup master mixer, den var uopslidelig og gedigent kram!

Du kan se en test af den her

https://gastromand.dk/anmeldelse-ankarsrum-assistent-kokkenmaskine/

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-06-16 18:08

Den må jo nødvendigvis have et navn også...

http://bomagasinet.dk/koekkenmaskine-test-de-bedste-koekkenmaskiner/

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 04-06-16 18:16

jeg har Ankarsrum Assistent AKM 6120. jeg har haft den i godt 4 år, og er glad for den. Da det er skålen der kører rundt, er det også svært at komme til skade. Og det kræver ikke kræfter at sætte røredelene fast. og umiddelbart ser det ikke ud til at den bliver slidt.
Jeg har tidligere haft en Kenwood, den var ikke nær så god og den dryppede olie fra armen ned i maden.

Kommentar
Fra : Sandvad261

Dato : 08-06-16 08:28

Til Skytten49
Hvordan er den til at piske æggehvider/fløde.
Hej

Accepteret svar
Fra : skytten49

Modtaget 100 point
Dato : 08-06-16 17:13

Jeg har aldrig pisket æggehvider, men den er udmærket til at piske fløde.

Godkendelse af svar
Fra : Sandvad261

Dato : 12-06-16 09:14

Tak for svaret skytten49.
Jeg har godt nok ikke fået købt mig en maskine endnu, men eftersom at du selv kører med sådan en, så tror jeg på dine ord og vil dermed vælge dit svar på mit spørgsmål.
Hej med dig

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 12-06-16 15:35

selv tak.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 12-06-16 15:39

Men brugsanvisningen er ikke specielt god.

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 12-06-16 16:47

Jeg fandt denne side, hvor der nederst på siden er en video der demonstrerer brugen af maskinen. den er bedre end brugsanvisningen.
http://powercooking.dk/assistent-koekkenmaskine/