/ Forside/ Interesser / Fritid / Musik / Spørgsmål
10  tedd 8824
Denon musikstreamer mister nettet
Fra : pejath
Vist : 224 gange
100 point
Dato : 31-05-16 08:02

Hej. Vi har en Denon dnp ae 730 musikstreamer (netradio) og en forstærker dertil, den mister forbindelsen jævnligt, faktisk hver lørdag kl. 09,08 og mange søndag ved halv tolvtiden.
Bruger Stofa og de har vejledt mig i at lave flere pingtest af deres og dr.dk s server, netforbindelsen fejler ikke noget.
Jeg har været i radio menuen og slået feedback fra, og noget usage også. Den sidste tid har vi ikke været så meget hjemme på de tidspunkter men i lørdags gik den igen ud. Den skriver at der er 30 % netforbindelse, så skal man lige vælge stationen igen og for det meste starter den ret hurtigt igen.

Nogen som kan hjælpe med et bud på fejlen?

Kommentar
Fra : mig-selv