/ Forside/ Interesser / Fritid / Biler / Spørgsmål
10  Nordsted1 11856
Elektronisk tænding
Fra : jenslynkandu
Vist : 359 gange
78 point
Dato : 16-05-16 20:41

hvad skal tændspolens plus og minus forbindes til, og hvad skal strømfordeler forbindes til ?

det handler om en Mascot, 12 volt, hvor der er minus til stel

Kommentar
Fra : pallebhansen

Dato : 17-05-16 00:01

Du annullere vel som sædvanlig.
Men plus kommer fra tændingsnøglen til strømfordeler, løber gennem platiner og ud til tændspolen som allerede har en minus på den anden sko.
Palle

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 17-05-16 06:39

Hvorfor skal vi hjælpe dig, når du bare annullerer?

Kommentar
Fra : jenslynkandu

Dato : 17-05-16 08:44

- annulerer ? hvad, hvis jeg har gjort noget forkert, så kan du jo fortælle hvad jeg skal gøre, ellers kan jeg ikke 'forbedre' mig, men det er jo også frit for, om man vil svare eller hjælpe, når andre har problemer - tak til dem der vil hjælpe -

- min tændspole har ikke allerede stel på, for jeg har ikke sat nogen ledninger på endnu, der er ingen ledninger monteret hverken på tændspole eller strømfordeler, der er derfor jeg spørger hvordan det skal monteres -

Accepteret svar
Fra : Eyvind

Modtaget 78 point
Dato : 17-05-16 08:51
Godkendelse af svar
Fra : jenslynkandu

Dato : 17-05-16 09:08

Tak for svaret Eyvind.