/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Gamle Svenske film.
Fra : kai-d
Vist : 338 gange
300 point
Dato : 03-05-16 18:31

Jeg mener at det drejer sig om 2 gamle Svenske film:

En yngre familie med 2 børn skal på ferie og inviterer bedstefaderen med en rolig type som insistere på at få sine potteplanter med i campingvognen. Der kommer genvortigheder med barduner og bedstefaderen går ud på camping pladsen, men det viser sig at han under frakken har små sprutflasker som han sælger.
moderen sover på et tidspunkt under kørslen i campingvognen, og der bliver stoppet på en rasteplads hvor hun går ind i skoven og tisser, hun kommer tilbage til campingvognen smækker døren og faderen ved rattet tror at hun er kommet ind i campingvognen igen og kører igen uden sin kone i nattøj på rastepladsen, hun stopper en gruppe rokkere og kommer med på en af Harlyerne og de indhenter bil og campingvogn igen. Den slutter med at bedstefaderen ikke vil have stresset ferie mere og står af og fisker i en elv.

Nr. 2 film er en bedstefader der skal sammen med sin store søn hente asken i en urne af sin kone et sted og sønnen har sin nye kæreste med, bilen de kører i bryder sammen og de fortsætter i bus der kun kører til endestationen ud til fest i en skov, de mangler penge og overnatter i skoven til dagen efter her sælger kæresten urnen og en guitar på en auktion medens de andre sover.
De køber urnen tilbage fra auktionen og kommer hjem igen, men kæresten føler sig nusset og går ud i elven og vasker sig og tager urnen med som hun tror et en vase, asken bliver fejlagtigt hældt ud i elven og ikke strøet under et bestemt hyldetræet som den burde.

Som skrevet mener jeg det er 2 film med de samme skuespillere, er de måske på YouTub ?

Tak for det er muligt at finde filmene.
Mvh. Kai.

Accepteret svar
Fra : svendgiversen

Modtaget 300 point
Dato : 03-05-16 19:38
Godkendelse af svar
Fra : kai-d

Dato : 05-05-16 07:18

Tak for svaret svendgiversen
Ikke helt nok lidt yngre.
Mvh. Kai.