/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
dyrberg-larsen pineapple lampe
Fra : vivian67
Vist : 267 gange
50 point
Dato : 30-04-16 16:09

Jeg har fået en brugt dyrberg-larsen pineapple lampe. Den vender opad og jeg vil gerne have den vendt nedad - kan man det, og hvordan gør man?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-16 17:17

Den findes jo, men det er nok et specielt opstalt i modsat til hængeudgaven.
Du kan se den her.
https://www.lampeguru.dk/dyberg-larsen-pineapple-gulvlampe-xs.html

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-05-16 17:23

Hvis den nu er stående - er det muligt du bare kan vende den og afkorte standerrøret - men der skal laves noget aflastning og sikring mod at ledningen bliver skåret over og kortslutter / giver stød.