/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
Login
Glemt dit kodeord?
Brugernavn

Kodeord


Reklame
Top 10 brugere
Mobil-Telefoni
#NavnPoint
Klaudi 20430
refi 17101
Nordsted1 13879
o.v.n. 13756
Kortoverv.. 9673
thyfoon 6564
Ghettofam.. 6087
rotw 5524
katekismus 5124
10  g_h 4281
Erhvervs mobilabonnementer
Fra : Desmersnaps
Vist : 221 gange
150 point
Dato : 21-04-16 15:05

Hej alle
Jeg har lovet en ven at undersøge hvilket erhvervs mobilabonnement der er det bedste / billigste / bedste til prisen. Jeg har siddet og googlet lidt, og kan simpelthen ikke finde ud af hvad pointen overhovedet er med at give medarbejderne et erhvervsabonnement (i stedet for f.eks. bare at betale dem lidt mere i løn og lade dem håndtere det selv). Måske giver det kun mening for rigtig store virksomheder (selvom jeg også har lidt svært ved at se fidusen dér). Det virker generelt ikke billigere. Hans virksomhed er relativt ny, og har pt. kun syv medarbejdere, men den ekspanderer ret hurtigt og hyrer ofte flere folk. Nogle medarbejder ville have brug for udlandstelefoni og -data, men ikke alle, så der må det gerne være fleksibelt. Jeg har også svært ved at sige præcis hvad behovet i forhold til mængden af taletid. Jeg er klar over at jeg ikke definerer spørgsmålet knivskarpt, og håber også bare på et generelt svar på hvad det generelt er der gør det smart at have et erhvervsabonnement som virksomhed i stedet for bare at lade medarbejderne klare det selv. Og evt. nogle erfaringer med de forskellige selskaber, på erhvervsfronten.

På forhånd tak

 
 
Kommentar
Fra : Desmersnaps


Dato : 21-04-16 15:08

Nåja, virksomhedens ansatte er primært ingeniører, og så er der en mindre ledelse, som samtidig fungerer som sælgere/networkere. Et par af dem er en del i udlandet for at networke.

Kommentar
Fra : kimpetersen


Dato : 21-04-16 15:53

Det at et firma udstyrer medarbejderne med en firmatelefon som de har med hjem da de skal kunne få fat i dem også i fritiden bliver medarbejderen ikke beskattet af det gør de af en lønforhøjelse firmaet kan ikke forvente at medarbejderen bruger sin egen mobil. ven der er best og billigst kan jeg ikke svare på. der må firmaet indhente tilbud teleselskaberne er til at forhandle med da de ved at er kunden ikke tilfreds eller får et bedre tilbud flytter de bare til et andet selskab.

Du har følgende muligheder
Dette spørgsmål er blevet annulleret, det er derfor ikke muligt for at tilføje flere kommentarer.
Søg
Reklame
Statistik
Spørgsmål : 177414
Tips : 31962
Nyheder : 719565
Indlæg : 6407831
Brugere : 218875

Månedens bedste
Årets bedste
Sidste års bedste