/ Forside/ Teknologi / Hardware / Harddiske / Spørgsmål
10  tedd 4561
Hardisk til nyt TV
Fra : Jan4100
Vist : 317 gange
100 point
Dato : 11-04-16 20:35

Det gamle tv faldt af pinden så jeg måtte købe et nyt, kommer så i tanke om at jeg havde en ekstern hardisk på det gamle tv og satte den i det nye tv, og det nye kan ikke finde den via usb porten og min pc kan heller ikke - ikke fordi hardisken ikke virker men den er vel kodet til det gamle tv - kan man formatere den på en eller anden måde , lidt tåbeligt at smide den ud syntes jeg

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 110 point
Dato : 11-04-16 21:06

Citat
pc kan heller ikke

Så er den defekt, eller usb stikket er beskadiget, det har ikke noget med kodning af film at gøre.
Sætter du noget usb til en pc, så skal det vise sig - spørgsmålet kan så være om den skal formateres før du kan bruge den noget

Kommentar
Fra : Jan4100

Dato : 11-04-16 23:15

Æv du har ret skiftede kabel men det var det samme total død, men tak for wakeup

Godkendelse af svar
Fra : Jan4100

Dato : 11-04-16 23:16

Tak for svaret mig-selv.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 12-04-16 07:29

Har du prøvet at sætte den direkte til bundkortet og ikke gennem usb - det kan være hardwaren i usb ´casen´ der er røget en tur - hvis den røg på gulvet sammen med tv, burde den nok starte op men den vil sikkert bare stå og klikke højlydt, og gør den ikke det kan den måske reddes.