/ Forside/ Interesser / Helbred / Andet helbred / Spørgsmål
10  transor 1971
For filen da - a'h' te med de reklamer
Fra : ingelein
Vist : 613 gange
50 point
Dato : 13-03-16 18:11

Det er bare så træls med alle de reklamer vi bliver påduttet herinde på Kandu. Jeg er ikke interesseret i slankekure. (Har lige klikket på den med de to damer i rød bikini). Frem kommer en mand, der har tabt sig ........ ikke kun fedtet, men også håret. (Nogen må have overset noget ved Photoshopningen ). Men jeg har da overhovedet ingen interesse i Asian Girls og har aldrig klikket på annoncerne. Min gemal vist heller ikke - med garanti, for han kender ikke min iMac. Kan man blive fri for dem? Jeg har ADP blocker - eller hvad den nu hedder.
Ingelein

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 13-03-16 18:37

kandu.dk laver ikke sig selv. Der sidder nogle mennesker der vil have penge for deres arbejde. Så længe brugerne ikke vil betale for alle de gratis sider på nettet, må de finde sig i reklamer. Siden ni.dk, som jeg har brugt i mere ca. 16 år, spurgte sine brugere om de ville betale for siden for at blive fri for reklamer. Men det ville brugerne ikke. Husk at alle dem der laver gratissider skal leve af noget.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 13-03-16 18:44

Det kan jeg godt indse, men så vil jeg hellere betale end belemres! eller påduttes.
Ingelein

Kommentar
Fra : skytten49

Dato : 13-03-16 18:56

Ja det er fint. Men det vil flertallet ikke. Husk på hvor mange gratis sider folk bruger. Hvis alle tog betaling, ville det blive dyrt. Fx Google, kraks, facebook, ni.dk, kandu.dk og mange mange flere.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 13-03-16 19:51

AdBlock plus holder mine computere næsten fri for reklamer, på Kandu er der slet ingen reklamer med AdBlock plus aktiveret:
https://adblockplus.org/ den kan installeres i Internet Explorer, Firefox og andre browsere
Hvis reklamer tager overhånd og det gør de tit samtidig gør de visning af siden langsom og har man forbrugs betalt abonnement på bredbånd (mobilbredbånd) så er den da helt galt med de mange blinkende reklamer, i Tyskland var der en retssag mod firmaet bag Adblock plus og den tabte reklamefirmaerne, så i mine øjne er det helt ok at blokere for de mest påtrængende og båndkrævende reklamer, lad falde hvad der ikke kan stå

Accepteret svar
Fra : o.v.n.

Modtaget 50 point
Dato : 13-03-16 19:54

Citat
Google, kraks, facebook, ni.dk, kandu.dk
de kan indføre betaling for brug hvis de vil, det står brugerne frit for om de vil betale for at bruge tjenesten eller bruge en alternativ gratis tjeneste som med garanti vil dukke og hvis der kræves betaling

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 14-03-16 05:38

Jeg er osse total fri for reklamer på min pc med ABP, det kniber mere på min iphone 4s, hvad gør jeg der?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 14-03-16 08:48

Ja det er også på min iPad jeg har problemet til trods for at jeg har adblock på den.
Ingelein

Kommentar
Fra : Birgitta

Dato : 14-03-16 18:20

Jeg ser dem bare ikke.. Koncentrerer mig om tråden...
Det fungerer meget godt..
Men kunne de mon ikke lave det sådan, at det var et individuelt valg om man ville have reklamer, eller betale for at blive fri?

Jeg har da et par reklamefri spil på padden fordi jeg har betalt et mindre engangsbeløb.
Det samme må da kunne laves på kandu..

Men altså...... Der er reklamer foroven. Dem ser jeg aldrig. Og reklamer i siderne. Dem ser jeg heller ikke, for padden bliver zoomet ind, så jeg kun kan se tråden..
Og der er en enkelt reklame lige i starten. Den eneste, jeg måske ser..

.......det er dog MEGET værre, hvis jeg via søgning er kommet ind på kandu, uden at være logget ind...
SÅ er der reklamer, der fylder nogle af indlæggene i selve tråden! Så skrivefeltet i indlæggene er blevet så smalt at der kun er plads til 2-3 bogstaver... DET kan man ikke læse!

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 03-04-16 18:36

Tak for svaret o.v.n..