/ Forside/ Karriere / Uddannelse / Ansøgning / Spørgsmål
10  Rellom 70
ansøgning hjælp
Fra : mabou
Vist : 653 gange
100 point
Dato : 09-03-16 08:12

Hej.
Da jeg er ret dårlig til at skrive gode ansøgninger søger jeg hermed noget hjælp i forbindelse med en kvote 2 ansøgning til jura studiet. .
Håber der er nogen, der vil komme med nogle input / forslag /eksempler på nogle gode formuleringer eller råd omkring de 4 områder herunder jeg vil ind på.
Jeg ved godt det er svært at komme med forslag på mine vegne, men måske i kunne komme med generelle forslag, eller hvad i selv ville have skrevet, hvis det var Jer selv der skulle skrive ansøgningen.

Appetit vækkende kort introduktion af en selv
Hvad kan jeg i forhold til jurastudiet
Hvad vil jeg bruge uddannelsen til
Forklare hvorfor man drømmer og brænder for uddannelsen

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 09-03-16 12:08

Prøv at læse dette http://www.studentum.dk/studieguiden/artikler-og-tips/den-gode-kvote-2-ansoegning-9118

Fat pennen og gør et forsøg. Vi vil gerne rette og komme med input.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-03-16 14:02

Hvis du ikke er så god til en selvstændig skriftlig fremstilling af din sag, og ikke kan indse hvad der er væsentligt for en optagelse på studiet- så tror jeg ikke du skal vælge et jurastudium.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-03-16 16:47

Det er nu 2. gang du søger hjælp. Så brug dog de kompetente folk og deres råd angående kvote 2 søgning. Jeg kunne ikke give dig nogle råd, fordi din baggrund for at søge adskiller sig væsentlig fra , hvad man forventer af en relevant baggrund for en ansøgning til netop det studie.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : katekismus

Modtaget 100 point
Dato : 09-03-16 19:47
Kommentar
Fra : mabou

Dato : 09-03-16 20:53

ingelein

Jeg forstår ikke helt din kommentar, hvad mener du?

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 09-03-16 23:32

Jeg har haft en personlig mailveksling med spørgeren og kender derfor lidt til vedkommendes baggrund for at søge kvote 2
Ingelein

Kommentar
Fra : ans

Dato : 10-03-16 09:17

ingelein, du bør give mabou en undskyldning, da det var brugeren slili du hjalp med en kvote 2 ansøgning.

Spørgsmålet er her

http://www.kandu.dk/questionhist.aspx?qid=175677

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-03-16 11:49

@ans
hvordan kan du være sikker på at de to profiler ikke er ens?
Ingelein

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 10-03-16 12:34

jeg har været bruger herinde i lidt over 1 år.

så ved ikke helt hvor du vil hen, men pyt med det.

Kommentar
Fra : mabou

Dato : 10-03-16 12:36

Katekismus.

inspirerende link. Det vil jeg helt klart benytte mig af.

Godkendelse af svar
Fra : mabou

Dato : 10-03-16 16:36

Tak for svaret katekismus.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 10-03-16 17:15

@mabou
Jeg skylder dig helt klart en undskyldning. UNDSKYLD
Ingelein