/ Forside/ Interesser / Hus og have / Andet hus og have / Spørgsmål
10  Stouenberg 3232
Søger et godt thermokrus
Fra : nosunshine5
Vist : 472 gange
50 point
Dato : 21-02-16 20:42

Jeg søger et thermo-krus der kan holde kaffen/the varm længe.

Som også er rimligt godt vandtæt, selv om det vælter når det er lukket.

Jeg har en thermokande. Men det er et bøvl at have med i toget. Så jeg håber en kandutter kan anbefale et thermo-krus. :)

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 21-02-16 20:49

Monarch´s årskrus er ganske godt.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-16 20:49

Radioens P4 udlodder et termokrus søndag morgen/formiddag.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 21-02-16 20:50

Sorry P4 KBH

Accepteret svar
Fra : Stouenberg

Modtaget 50 point
Dato : 22-02-16 09:33
Godkendelse af svar
Fra : nosunshine5

Dato : 24-02-16 09:38

Tak for svaret Stouenberg.

Jeg tror det bliver en Stanley. De lover den er vandtæt inden for rimelighedens grænser og kan åbnes med en hånd. OG holde varm i ret langt tid. :)

Det sku jeg nok ku nå fra Jylland til Sjælland på.

http://www.friluftsland.dk/kopper-glas-og-mugs/stanley-classic-one-hand-mug-035-l

Så kan jeg da skrive den på ønskelisten til næste føsda. Det jo den alder hvor man aldrig kan finde på noget nyttigt at ønske sig. ;)

Kommentar
Fra : nosunshine5

Dato : 26-07-16 23:23

Og ja jeg købte en stanley.

Og havde nær brændt læberne på den pænt varme the. EN TIME efter påhældning.

5 timer senere var den stadig godt lun og drikkebar.