/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Android 4,2 og 4,4
Fra : mig-selv
Vist : 376 gange
100 point
Dato : 20-02-16 22:56

Hvor finder jeg ?
Indstillinger for udviklere / USB fejretning + Immiterede placeringer.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 20-02-16 22:58

Citat
Indstillinger for udviklere / USB fejretning + Immiterede placeringer.

Fejlretning - men mon ikke den kunne forståes - trods alt

Accepteret svar
Fra : JegErHer

Modtaget 100 point
Dato : 21-02-16 11:47

Først skal "Indstillinger for udviklere" aktiveres

https://soejen.wordpress.com/2013/02/20/android-4-2-2-funktion-usb-debug-godkendelse/

Citat
Tip! USB Debugging finder du ved at gøre følgende:

“Indstillinger” -> “Indstillinger for Udviklere“. (Dette punkt er skjult i Android 4.2.1/4.2.2 men kan findes på følgende måde: “Indstillinger” -> “Om telefonen” -> Tryk flere[B]/7[/B] gange på “Versionsnummer“)

Godkendelse af svar
Fra : mig-selv

Dato : 21-02-16 18:59

så virker det

mærkeligt at de har skjult den funktion