/ Forside/ Teknologi / Administrative / MS-Office / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 4373
E-mail giver "mapi fejl"
Fra : jlrdk
Vist : 194 gange
200 point
Dato : 08-02-16 16:14

Hejsa
Nu kan jeg ikke bruge højre klik "send til" tast i diverse programmer . Jeg får meddelelsen, at der er en eller anden fejl med "mapi".
Jeg bruger: Office 2013 Pro + win 7 pro.
Office Pro er netop geninstalleret; men det hjalp ikke.
Jeg har søgt på nettet efter løsninger; men fandt ikke nogen jeg forstod.
Jeg ser frem til eksperternes løsninger.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 08-02-16 17:43

Prøv og slet Outlook profilen og lave en ny.

Kommentar
Fra : clou

Dato : 09-02-16 15:00

Hvis du sletter Officepakken, skal du også rense ud i Registreringsdatabasen, for at få det hele slettet.

Til dette bruger jeg det gratis program Ccleaner (det er på dansk), kan bl.a. hentes her: http://ccleaner.da.softonic.com/

Installér derefter Office programmet igen!

Clou

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 10-02-16 10:48

Der er ingen grund til at slette Office pakken, bare Outlook-profilen.

Kommentar
Fra : jlrdk

Dato : 10-02-16 15:26

Har Løst problemet !

Men jeg ved bare ikke, hvad der løste det. - Desværre.
Jeg har ændret ejertilladelser, deaktiveret Mapi32.dll, fik oprettet en ny og derefter aktiveret den gamle. Samtidig med rensning af registreringsbasen - og mere - og jeg kan selv følgelig ikke huske rækkefølgen. Å jo jeg fik også ændret noget med "kør som administrator".
Jeg fulgte diverse råd fra internettet - og så tja så fungerede det hele fint igen.

Kommentar
Fra : webnoob

Dato : 11-02-16 15:24

Det er super, lukker du spørgsmålet?

Annuller spørgsmålet
Fra : jlrdk

Dato : 12-02-16 04:09

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål