/ Forside/ Karriere / Penge / Budget / Spørgsmål
10  Teil 110
Sportsbutik ved Centersyd i Sverige
Fra : Rosa12
Vist : 241 gange
30 point
Dato : 07-02-16 09:12

Ak ja tiden går og den er måske væk.

For et par år siden tog jeg til Centersyd I Sverige, lige uden for Cnetersyd ligger der en masse "store" butikker som Bauhause og MAXI.

Sidst jeg var der, lå der også en sportsbutik, som jeg ikke kan huske hvad hed og jeg kan heller ikke finde den på Google. Jeg finder kun de butikker der ligger i Centersyd.

Er der en som er bedre end mig til at google og kan finde butikken hvis den forsat findes,

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 07-02-16 09:25

PS det var ikke Intersport

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-02-16 10:33

Kan du ikke slå adressen op på Google og bruge deres Street View, så kan du se hvilke forretninger der findes.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 07-02-16 10:35

Glemte lige at deres billeder ikke lige frem bliver opdateret hver dag, så det er sikkert flere år gamle billeder du vil få vist

Kommentar
Fra : Rosa12

Dato : 07-02-16 10:45

Den er prøvet, men god idé