/ Forside/ Karriere / Job / Jobsøgning / Spørgsmål
10  bluesky 305
tom pc
Fra : hanschr200
Vist : 196 gange
50 point
Dato : 31-01-16 15:48

jeg har lige haft min pc på værksted og fået monteret nyt bundkort. problemet er nu at alle programmer er væk, selv office pakken med publisher og outlook er væk, er der nogen der ved hvordan jeg igen får disse ting lagt ind. vh.h.c.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 31-01-16 17:20

Hvor er harddisken - for der lå alt hvad du havde.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 31-01-16 18:27

Enkelt sagt, når der monteres nyt bundkort skal Windows geninstalleres.

Kompliceret sagt, værkstedet har formateret og geninstalleret men ikke lagt de manglende programmer ind, og heller ikke de filer som du forhåbentlig har en backup af.

Det er vel denne her du har indleveret.
http://www.kandu.dk/Spg175501.aspx

Kommentar
Fra : hanschr200

Dato : 31-01-16 18:30

alt hvad der hedder dokumenter-billeder m.m er i behold, der er jo ikke sket noget med harddisken, der ligger en mappe på skrivebordet med alle de programmer der er slettet
imens pc blev optimeret

Kommentar
Fra : alka

Dato : 01-02-16 11:26

Der hvor du skal indsende/aflevere din PC, skal gøre dig opmærksom på, at der skal tages backup inden rep, da data kan gå tabt!

Vores Lenovo Yoga tablet er lige indsendt for 3. (og sidste) gang. De gør opmærksom på - hver gang, at data kan blive slettet.

Har du ingen backup er dine data nok gået tabt, og du skal geninstall. alle programmer.

Annuller spørgsmålet
Fra : hanschr200

Dato : 06-02-16 16:01

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål