/ Forside/ Teknologi / Hardware / Modem / Spørgsmål
10  bredker 320
iPhone som modem
Fra : BerndJ
Vist : 436 gange
100 point
Dato : 30-01-16 10:37

Man kan bruge iPhone 5 som modem til pc for at gå på nettet med hvis der ikke er andre muligheder - dette ved at slå "Internetdeling" til under "Indstillinger". Men hvordan skal Win 10 indstilles så at det virker???
På forhånd tak!!

Kommentar
Fra : Soren_Steen_Nielsen

Dato : 30-01-16 11:21

Så vidt jeg ved så skal Iphone 5 sættes op til at fungere som et mobilt accesspoint og så logger du på den med din computer som ved et almindeligt trådløst netværk.

Accepteret svar
Fra : rotw

Modtaget 100 point
Dato : 30-01-16 13:50

Indstillinger> internetdeling> aktiver og log så på

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 01-02-16 08:06

Tak for svaret rotw.