/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
Transor
Fra : lukas2502
Vist : 378 gange
30 point
Dato : 28-01-16 16:33

Hvad mener du?
Du kan gemme filerne på en computer.
Hvis du skriver en note direkte til mig skal jeg svare tilbage, hvordan man kan omdanne de kodede filer til almindelig filformat, som kan vises på computren eller videre omdannes til dvd.

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 28-01-16 17:02

Find et indlæg fra Trandor.
Oven over det er der en lille mand og ved siden af, står der:Transor.
Klik på navnet. Så kommer du til Transors profil, og der kan du så skrive direkte til ham (uden at andre i forum kan se det)

Kommentar
Fra : lukas2502

Dato : 29-01-16 14:14

Har jeg prøvet, uden svar, hvad årsagen er ved jeg ikke.

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 30 point
Dato : 29-01-16 14:15

Jeg har også prøvet. Det lader til at han har fået kolde fødder ??

Godkendelse af svar
Fra : lukas2502

Dato : 30-01-16 13:41

Tak for svaret ThomasCSR.
Det kan se ud til at du har ret