/ Forside/ Interesser / Rejser / Camping / Spørgsmål
10  ans 800
Isabella Villa
Fra : sdam
Vist : 848 gange
200 point
Dato : 25-01-16 17:25

Hejsa
Er der nogen herinde, der har erfaringer med Isabella Villateltene? Jeg har nemlig problemer med utætheder (vandsamlinger) i det stykke mellem teltet og vognen. Hvordan kan man undgå at der samles så meget vand der, og dertilhørende drypperi.....

Kommentar
Fra : Nordsted1

Dato : 25-01-16 21:33

Det lyder som om du ikke har fået strammet teltet rigtigt op, har du f.eks denne (næsten uundværlig)http://www.campingshop.dk/produkt/hercules-teltopstrammer-twin-universal.aspx

Hvis teltet er strammet rigtigt op, så må du give teltet en gang inprenering

Kommentar
Fra : sdam

Dato : 26-01-16 08:22

Hej Nordsted1
Teltet er Villa, hvor alle profiler i stellet er 40x40 mm, samt tag (overliggerne) er i fast længde, derfor kan den ikke strammes som du anbefaler.
Det det drejer sig om, er "svulsten" mellem telt og vogn - afstand ca. 12 cm...

Accepteret svar
Fra : Nordsted1

Modtaget 200 point
Dato : 26-01-16 08:45

Jeg kan desværre ikke hjælpe dig. Jeg ville kontakte Isabella, måske der mangler noget ekstraudstyr? http://www.isabella.net/dk/helaarstelte/detaljer/villa

Godkendelse af svar
Fra : sdam

Dato : 05-02-16 10:55

Tak for svaret Nordsted1.