/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Scandomestic et godt mærke eller?
Fra : o.v.n.
Vist : 1813 gange
400 point
Dato : 15-01-16 18:59

Scandomestic er tit meget billigere end andre mærker når det gælder hvidevarer i husholdningen, jeg købte en Scandomestic kummefryser for et år siden og er indtil videre godt tilfreds
Nu overvejer jeg at skifte køleskab og igen topper Scandomestic listen når jeg søger på billigste pris, den har også A++ hvor andre har A+ og dog er den cirka 2000 kr. billigere end andre mærker.
man kunne få den tanke at det er noget bras men er Scandomestic noget Kina skrammel?

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-16 19:48

Prøv at spørge indtil mærket hos sælger når du vil købe, hvem fabrikere mærket er det no name og for hvem, kan der tegnes extra forsikring, prøv at spesse sælger, sig du ikke vil finde billiger på nettet osv.

det er ligesom at købe dæk i dag, find ud af hvad du vil betale inden du kæber, søg på nettet, ring evt. til andre forhandlere der sælger samme mærke hvor deres smerte grænse er.

Prosat

Accepteret svar
Fra : vagnr

Modtaget 400 point
Dato : 15-01-16 20:20

Jeg kender ikke mærket, men de får blandede anmelder her

https://dk.trustpilot.com/review/scandomestic.dk

Kommentar
Fra : prosat

Dato : 15-01-16 21:14

selvfølgelig skal man undersøge evt. det firma man handler med, nogen er tilfredse kan man se, men reglen er man for det man betaler for, så går det aldrig galt med den indstilling.

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 16-01-16 15:12

Jeg handler på nettet søger og finder den bedste og måske billigste køleskab, firmaet har et godt ry på Trustpilot men jeg kan se at Scandometic ikke har.
Det lyder næsten for godt til at være sandt at et A++ køleskab kan købes for 1500 kr.

Godkendelse af svar
Fra : o.v.n.

Dato : 17-01-16 11:15

Tak for svaret vagnr. jeg kontakter firmaets support i morgen for at spørge ind til service med mere inden jeg køber Scandomestic 1500 kr er billig for et A++ køleskab, måske for billig

Kommentar
Fra : vagnr

Dato : 17-01-16 11:44

Tak, o.v.n.

Min erfaring er, at de gamle hvidevarer holdt rigtigt længe, men bruger langt mere strøm end de nye, der til gengæld er "programmeret" til at gå i stykker kort efter garantien udløber!

Kommentar
Fra : scarlets

Dato : 22-10-16 21:26

Hvad fandt du ud af ?
ER hér en, som kan hjælpe med at finde et lydsvagt køleskab, som ikke risler hele tiden ?