/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Har købt 2 nye pc-spil kan ikke køre
Fra : alan57
Vist : 399 gange
500 point
Dato : 15-01-16 07:46

Hej jeg har købt 2 nye pc-spil som jeg ikke kan få til at køre, det ene er (Batman Arkham City)
Når jeg vil starte det får jeg en besked som siger, (Release Date Check Failed.)
Hvad skal jeg gøre her?
Det andet spil er Call Of Duty Black Ops 3, her får jeg at vide at min driver er for gammel.
Der står, Your Video card driver ar out of date, please go to the manufacturer,s Webside to download and indstall newer ones or the game may not run correctly.
Would you like more information on how to opdate your driver.
Hvordan kan jeg opdate min driver?
og skal jeg fjerne den gamle driver hvis ja hvordan gør jeg så det?
da jeg ikke kan finde ud af hvilken driver jeg har i min pc jeg håber at der er nogle der kan hjælpe mig så jeg kan spille mine spil.
Mvh: alan57

Kommentar
Fra : Stouenberg

Dato : 15-01-16 12:06

Hvilken computer har du?