/ Forside/ Teknologi / Hardware / Mac / Spørgsmål
10  EXTERMINA.. 750
Link mappe
Fra : jorbir
Vist : 287 gange
100 point
Dato : 10-01-16 18:15

Hej

Kan man gendanne en mappe der var i bogmærker??

Det er en imac jeg har.

Mvh. Jørgen

Kommentar
Fra : myg

Dato : 10-01-16 18:35

Hvis du er/går i "Rediger Bogmærker" og så i menuen øverst "Rediger" står der Fortryd Fjern Bogmærke.
Det kræver dog sikkert, at du ikke har lavet en masse andre "hundekunster" i mellemtiden

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 10-01-16 19:24

Dette kunne ikke lade sig gøre.

Den forsvandt da jeg ville sætte den længere op, fordi det var en jeg brugte meget.
Pludselig sagde computeren jeg ikke kunne flytte denne mappe nu. Det sagde jeg ok til og så forsvandt den.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 10-01-16 20:00

Og du har tjekket, at den ikke ligger i en af de andre mapper ?

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 10-01-16 21:04

Ja, den er væk.

Kommentar
Fra : myg

Dato : 10-01-16 22:38
Kommentar
Fra : myg

Dato : 10-01-16 23:02

Denne løsning kræver selvfølgelig, at der er kørt en Tim Machine på computeren, hvor den slettede mappe er i.

Siden skal læses lidt kreativt, men jeg nåede hertil i aften - fortsætter sikkert i morgen

Start “Finder”
Hold “Alt” nede -
Klik på “Gå” i øverste linie og bliv ved med at holde “Alt” nede medens du:
Klik på “Bibliotek”
Klik heri på mappen “Safari”
I menulinien aller-øverst mod højre-klikker du på “Time Machine” logoet (ligner et ur)
Klik på “Åbn Time Machine”

Kommentar
Fra : jorbir

Dato : 06-02-16 10:15

Hej Myg

Jeg giver dig point fordi du har prøvet at hjælpe.
Det har desværre ikke hjulpet.

Og for at lukke tråden gør jeg sådan her.

Tak.