/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
Kan ikke lægge et program ind på bærbar
Fra : Gin
Vist : 441 gange
100 point
Dato : 09-01-16 10:54

Har en bærbar Acer, hvor jeg vil lægge et iolo system Mechanic program ind. Efter at have downloadet det, sætter jeg det til at installere, men intet sker. Mit firewall program tillader det program, jeg prøver at installere. Er der nogen der kan give et hint om dette problem.
På min store computer har jeg allerede programmet, som der ikke var noget problem med at installere og som fungerer perfekt.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 09-01-16 13:08

Det afhænger af dit operativsystem og indstillinger . Du skal evt installere so administrator.

det kanogså være et andet aktivt antivirusprogram, som hindrer det.

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 09-01-16 13:25

Jeg kører med Windows 7 family og er som administrator. Jeg har avg som antivirus, men hvordan ser jeg, om det er dette program, der stopper for indstalleringen??

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-16 14:21

Når du starter setup filen så prøv at højreklikke på den og vælg Kør som administrator...

Er du i tvil ang. avg, så slå det fra imens du installere programmet!

Kommentar
Fra : Gin

Dato : 09-01-16 15:29

Hvordan slår jeg avg fra??? uden at fjerne det helt....

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 09-01-16 16:02

Klikker på ikonet ved uret og finder preferencer/indstillinger, der er der mulighed for at slå det fra midlertidigt!

Accepteret svar
Fra : Klaudi

Modtaget 100 point
Dato : 09-01-16 16:06
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 09-01-16 19:09

Måske du kan bruge dette program i stedet for.
http://www.iobit.com/en/advancedsystemcarepro.php?__c=1
Rul lidt ned og vælg det gratis (Free)

Godkendelse af svar
Fra : Gin

Dato : 10-01-16 16:51

Tak for svaret Klaudi. Det hjalp mig, så jeg kunne få installeret programmet iolo. Tak

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 10-01-16 18:41

velbekomme