/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
windowsfejl NvTmru.exe-fejl i afbildning
Fra : hightowernr1
Vist : 445 gange
100 point
Dato : 27-12-15 11:50

Jeg bliver ved at få en fejl ved opstart at pc. Kører W10 efter gratis opdatering. Der var ikke problemer i starten, altså flere mdr. men nu er bliver der ved at opstå en fejl hvergang jeg starter op. Jeg ved self. ikke om det hænger sammen med W10.
C:\WINDOWS\SYSTEM32\nvapi.dll er enten ikke beregenet til at køre i Windows, eller også indeholder den fejl. Prøv at afinstallere programmet igen ved hjælp af de oprindelige installationsfiler, eller kontakt systemadminstratoren eller programleverandøren for at få hjælp. Fejlstatus 0xc000012f

Jeg aner ikke hvad program der her er tale om, håber der er en der kan hjælpe mig.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-15 12:29

Du kunne prøve at køre dette program, det har jeg meget glæde af...

http://www.iobit.com/en/advancedsystemcarefree.php

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 27-12-15 12:42

marken84
Hvad er det for et program?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-15 13:06

Det gør din PC hurtigere og rydder op i dine fejl i registreringsdatabasen

Op til 300% Hurtigere pc
Som din computer bliver ældre, vil det køre langsommere og langsommere på grund af nogle uønskede programmer, masser af ubrugelige filer genereret af Windows og registreringsdatabasen fejl. Med sin nyligt tilføjede Speed ??Up-modul, Advanced SystemCare 9 vil ikke kun rense junk filer for at frigøre mere diskplads, hjælpe dig dybt optimere og defragging registreringsdatabasen, og helt fjerne alle ubrugelige programmer, men også fejlfinding alle de andre problemer bremse din pc, for at sikre dig en renere og hurtigere pc.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-15 13:07

Der findes i samme familie en række gode gratis hjælpeprogrammer:

http://www.iobit.com/en/products.php?id=performance

Kommentar
Fra : hightowernr1

Dato : 27-12-15 13:17

okay, jeg har kørt programmet, og den har også ryddet op i noget. Men fejlen er der dog stadig

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 27-12-15 13:25
Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-15 13:27

Har du haft genstartet og prøvet at scanne igen?

Har du prøvet at opdatere med Driver Booster?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 27-12-15 13:32
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-12-15 23:12
Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 27-12-15 23:19

Jeg tror faktisk filen nvapi.dll , har noget at gøre med NVIDIA grafikkort, så hvis du har et NVIDIA grafikkort i din maskine vil jeg anbefale at du opdaterer/geninstallerer driveren.

http://www.nvidia.co.uk/Download/index.aspx?lang=en-uk

Gå ned til Option 2: Automatically find drivers for my NVIDIA products. tryk på den grå knap "Graphics drivers" og følg vejledningen. Hvis ikke kortet kan detekteres automatisk må du bruge den manuelle metode.

Kommentar
Fra : molokyle