/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
Nogen, der har erfaringer med Huawei
Fra : Bille1948
Vist : 453 gange
200 point
Dato : 24-12-15 23:34

Mobiltelefoner?

Det er til min kone.

Skal kunne gå på Netbank, MobilePay, Tv2Nyhederne, modtage opkald og sende SMS - meget lidt trafik.

Tilgang til Apps sker udelukkende via WiFi derhjemme.

Hun har et abonnement, så det er telefonen, det drejer sig om.

Og den skal være billig.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-12-15 00:21

Har en ældre Y300 / Android 4,1 og er yderste tilfreds med den.
Bruger den stort set til samme som du skriver.

Du skal nok nærmere tænke på hvilken Android udgave der er på moppe drengen.

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 25-12-15 00:43

Jeg er ikke stærk i Android, så hvilken version skal jeg "sigte" efter?

Kommentar
Fra : bjarnebr

Dato : 25-12-15 00:56

Jeg har en Huawei telefon, og syntes det er en udmærket telefon.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 25-12-15 01:15

Citat
version skal jeg "sigte" efter?

har læst meget dårligt om Lollipop udgaven:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=android%20lollipop
Ellers ville jeg tage en med Android 4, der findes flere udgaver men de burde alle virke efter hensigten - og hvis det hele ellers fungerer, så lad være med at opdater til anden udgave - man ved hvad man har, men ikke hvad man får:
https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=android%204

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 25-12-15 10:17

Hvis den ikke også skulle bruges til opkald....................ville jeg vælge en Tablet 10"
Og en telefon til til opkald.

Jeg har selv en Doro klaptelefon til samtaler (og sms) som står i en bordlader og blinker med grøn lampe når der har været SMS eller opkald.

Til netbank og tv bruger jeg en tablet 10" (jeg har ikke mobile pay)

Jeg kender en som har den store (og dyre) huawei .....................og han er tilfreds.

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 26-12-15 10:58

Jeg synes det var en udemærket telefon. Nu har den et par år på bagen, kan næsten ikke ringe mere. Måske er den lavet til kun 2 år. Den havde svært ved at lave frihånd med min tomtom. men pludselig virkede det. Kunne ikke virke med nin plæneklipper. Så kunne den ikke bruge Svipp. Opdaterede den så til noget Android 4.2 nu kan den Svipp og plæneklipperen, men slet ikke med TomTom frihand. Hvis du har den i lommen og den ringer, er du sikker på at opkaldet er smidt væk inden den kommer op af lommen. Hvis du får taget opkaldet smider den det når du tager den op til øret. Hvis du får forbindelse du står det rigtige sted i huset, Kan du ikke høre sen skid forde den har skruet ned. Men glædelig jul til jer alle, køber en anden efter nytår. hilsen Steen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 26-12-15 13:38

Det var ikke nogen særlig "lovende" anmeldelse.

Hvilken køber du så næste gang?

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 29-12-15 11:54

Hej venner.
synes også min huawei er for stor. Den næste bliver nok en Samsung s5. Jeg vil helst have en jeg ikke skal have en taske med for at bære. Jeg skal også være sikker på at jeg ikke skal til at smide min nye TOMTom ud fordi den ikke kan rbejde sammen med telefonen. Jeg erkender at iphone er den mest brugervenlige. Men min politiske holdning er til Android. Det er selvfølgelig medvirkende at jeg er gammel tekniker, og har mange servere med linux.
godt nytår til alle hilsen Steen

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 31-12-15 00:00

Jeg er ikke blevet meget klogere

Er det lige så svært at vælge telefon, som bil?

Kommentar
Fra : barmanden

Dato : 31-12-15 10:00

Ja
Godt nytår ??

Kommentar
Fra : stone47

Dato : 07-01-16 12:06

det er sværere end bil ja endda sværre end at vælge tv.
godt nytår hilsen Steen