/ Forside/ Interesser / Fritid / Computerspil / Spørgsmål
10  Tri 2316
Er guitarers uegnet for børn
Fra : klemme2006
Vist : 316 gange
100 point
Dato : 19-12-15 23:01

Så netop at der står 12+ på guitarers. Hvorfor i alverden gør der det? Grimt sprog, sværhed, eller er ACDC bare for hård kost for børn?

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 20-12-15 02:32

Eller den sidste mulighed, hindrer fysisk aktivitet og social omgang med andre børn.

Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 20-12-15 09:45

Det er måske for at hvis man piller strenge af kan man "komme til at vikle dem om halsen" eller ligende!

Har godt nok ikke lige lagt mærke til den me 12+

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-12-15 19:56

Det er en typisk EU-regel. Ingen forstår hvorfor.

Reglen blev indført fordi, "de kloge i EU" mener, at børn under 12 er så dumme, at de sikkert vil spise guitaren uden først at pille strengene af.