/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
IPad husker ikke adgangskoder
Fra : ingelein
Vist : 275 gange
100 point
Dato : 12-12-15 10:14

Hej min iPad air husker ikke mine adgangskoder længere. Til kandu husker den adgangskoden og også til et par andre. Under indstillinger kan jeg under Safari/ avanceret se at disse adgangskoder er udfyldt korrekt, men de bliver ikke husket. Jeg har prøvet at slette dem i indstillinger ,men jeg bliver ved nyt opkald af websiderne ikke mere spurgt om jeg vil gemme adgangskoden. Normalt popper spørgsmålet op og jeg kan vælge om jeg vil gemme eller gøre det senere eller annullere.
Hvad gør jeg forkert, siden spørgsmålet ikke popper op mere, og jeg heller ikke bliver logget ind medmindre jeg taster adgangskoden igen.
Ingelein.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 12-12-15 10:31

Jeg har læst vejledningen til min Ipad grundigt igennem vedr. Spørgsmålet og tør på grund af ophavsretten ikke citere anvisningen her. I slutningen sf vejledningen står dog at ikke alle websteder kan tilgås med automatisk login. De websteder jeg ikke mere kan logge ind på automatisk, er f. Eks .
Www.havenyt.dk
Ingelein

Kommentar
Fra : swarn

Dato : 12-12-15 14:12

Har samme problem, så følger lige med her OK.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 15-12-15 23:11

hej swam
der er desværre ingen bud på en årsag. Jeg har nu installeret Google Chrome på min Ipad air 2. og nu huskes adgangskoderne igen. På et tidspunkt har jeg fjernet Google Chrome og gætter på at det er årsagen til de savnede automatiske adgangskoder. vil du prøve det og fortælle om det også virker hos dig? Flere af de savnede adgangskoder er ellers tastet ind i Safaris indstillinger.
ingelein

Annuller spørgsmålet
Fra : ingelein

Dato : 17-12-15 10:11

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål Fandt selv en mulig årsag