/ Forside/ Teknologi / Hardware / Pc'er / Spørgsmål
10  severino 10622
tablet
Fra : kivi
Vist : 1146 gange
100 point
Dato : 03-12-15 14:35

denver android 4,4 jeg skulle sætte den op for en ,men jeg kommer ikke længere en startsiden hvor der står " processen com.android.systemui er desværre stoppet " jeg har prøvet at slukke og reset den er der andre muligheder

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 16:34

Hvilke muligheder får du, når du resetter.
Hvis den er `ograderet´ eller ´rootet´ får du sikkert flere valg END RESET = brug lydknapperne op + ned for at vælge

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 16:37

Ellers kunne du hente en passende ´rom/system´ fra nettet og lægge på dit SD kort - så får du måske mulighed for at installere et nyt/samme system, du skal stadig ind i Boot menuen - prøv på Denver.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-15 16:56

Kan du komme ind i indstillinger

Du kan muligvis resette den ved tryk på starknap og en af lydknapperne samtidig (5 - 10 sek)
Og den går i fabriksstillinger (alle dine egne installerede aps kan forsvinde)

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-12-15 17:19

den er helt ny og jeg kan ikke få lov til noget

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 17:35

Prøv at pil batteriet + kort ud et ½ minuts tid og start den.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 17:36

Citat
http://www.youtube.com/watch?v=n0gweZU9_DI

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 17:37

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 03-12-15 18:17

mig selv hvordan piller man batteriet ud af en tablet

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 18:57

Godt spørgsmål...

MEN gør som på video - du burde få flere valg når du vælger at Resette

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 03-12-15 21:06

Er den overhovedet ladet op.............ellers hen og byt når den er helt ny.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 22:24

Citat
Er den overhovedet ladet op.............ellers hen og byt når den er helt ny.

Ja, tænk....... engang, hvad man kan glemme i farten - ellers står ALT beskrevet i MANUALEN.

Er der garanti så ´sagsøg´ forretningen - ellers bed dem ´nulstille´ den for dig, det tager 2 minutter og en genstart af en ny oprettet tlf - og så lige finde ud af hvilke knapper/tangenter der virker.

Har gjort det et par gange - og den ene gang mistede jeg al data/billeder osv - anden gang var jeg GARDERET med et system (tlf) backup = intet tabt som burde være indbygget i din Denver.
Er du bange for at miste DATA, så smid den til din PC med et USB stik og se om du kan redde noget, der findes mange gode og GRATIS programmer der kan overføre/ kopiere kontakter/ billeder osv.
Men det var ikke spørgsmålet...

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 04-12-15 15:24

den er fuldt opladet

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 05-12-15 08:24

tak for jeres forsøg på at hjælpe mig men den er helt ny og hvor jeg kun har sat den at lade og der efter forsøgt at få gang i den ja så annulere jeg spørgsmålet

Annuller spørgsmålet
Fra : kivi

Dato : 05-12-15 08:24

Jeg har desværre ikke modtaget et gyldigt svar, og annullerer derfor dette spørgsmål