/ Forside/ Teknologi / Hardware / Andet hardware / Spørgsmål
10  pallebhan.. 6757
IPad stjålet
Fra : BerndJ
Vist : 466 gange
100 point
Dato : 01-12-15 20:26

Jeg har for nylig fået stjålet min IPad - skal SIM-kortet spærres?

Kommentar
Fra : EXTERMINATOR

Dato : 01-12-15 21:23

Fik du stjålet sim-kortet?
Hvis du har sim-kortet så skal du da ikke spærre det.

Accepteret svar
Fra : LuffeA

Modtaget 100 point
Dato : 01-12-15 23:21

At spærre kortet må være første reaktion så du sparer udgiften.

Tal med din udbyder, de kan også spore den når den bliver brugt, jeg ved så ikke om politiet tager sig af sådanne "småting".

Kommentar
Fra : katekismus

Dato : 02-12-15 10:25
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-12-15 22:49

https://www.google.dk/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=where%20is%20my%20phone

Kunne godt have brugt sådan en ´tingest´+ en ekstra tlf, for et par uger siden - havde rent glemt hvor ´dytten´ var parkeret, og så endda bag-døren ud af butikken = forvirring.. op og stå på et højt sted og skue over pladsen.

Godkendelse af svar
Fra : BerndJ

Dato : 04-12-15 17:49

Tak for svaret LuffeA.