/ Forside/ Karriere / Erhverv / Andet erhverv / Spørgsmål
10  HelleBirg.. 475
Erhvervsejendome
Fra : Mani18
Vist : 311 gange
40 point
Dato : 27-11-15 00:02

Hvor finder man Erhvervsejendomme i DK - andre en http://www.colliers.com/da-dk/denmark der er noget værd? :D

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 27-11-15 00:39

Erhvervsejendomme der er noget værd ?

Hvis det er investering med hurtigt videresalg for øje for at score er det nok et forkert sted at spørge.......og i et forkert land

Kommentar
Fra : Oldboston

Dato : 27-11-15 05:13

Poul Erik Bech Erhverv. Ibeka. Det er blot to af de store mæglere på det område, du efterspørger.