/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
blue converter
Fra : frederikshavn
Vist : 453 gange
21 point
Dato : 24-11-15 15:28

jeg har dl nogle film i blue fprmat som jeg gerne vil have lavet om til dvd format har prøvet freemake video converter men den vil ikke køre på min pc,pcen genstarter få minutter hvilken converter kan anbefales

Accepteret svar
Fra : ThomasCSR

Modtaget 31 point
Dato : 24-11-15 15:46

Jeg bruger Pavtube, men den er ikke gratis.
Jeg går ud fra, at du taler om blueray-format.
I øvrigt skal du ikke regne med, at det kan lade sig gøre, da stort set alle diske, blueray og dvd, er kopibeskyttede. I dette forum er det ikke tilladt at rådgive om ulovlig kopiering

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 26-11-15 10:48

Mig bekendt må man godt lave en kopi af sine egne film/musik.
Du kan bruge programmet DVDFab hvis den er kodet, mener programmet er gratis X antal dage:
http://www.dvdfab.cn/

Godkendelse af svar
Fra : frederikshavn

Dato : 26-11-15 11:35

Tak for svaret ThomasCSR.