/ Forside/ Interesser / Rejser / Rejser & Udflugter / Spørgsmål
10  jakjoe 1830
kanoudlejning i sverige ???
Fra : teleskop
Vist : 581 gange
20 point
Dato : 22-06-03 16:09

Hej allesammen,,er der nogle der kender nogle gode steder,,vi er en voksen og to store drenge,,der gerne vil på en uge-tur med kano,,kender i nogle gode steder,,tager jeg imod med kyshånd,,ps det må gerne være primitivt,, eller rettere det skal være!!

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 22-06-03 17:29

Hej teleskob

Hvis du søger på tidligere spørgsmål stillet her i Kandu, vil du finde en masse links til kanoture i Sverige

// Toupie

Kommentar
Fra : ans

Dato : 22-06-03 18:15

Hej teleskop!

Du kan evt. prøve Sveriges Rejse & Turistråd: www.sverige-info.dk her bliver du så henvist til visit-sweden.com. Måske kan du finde noget der. Der er også et telefonnummer 80 88 30 80.

God rejse og sommerhilsen fra ans

Kommentar
Fra : emesen

Dato : 22-06-03 20:00

Skal det være primitivt, så er der også en tur på tømmerflåde. Jeg har hørt om sådan en tur, men kan ikke huske hvor. Det var en meget stor tømmerflåde, og det var ikke farligt.
Emesen.

Kommentar
Fra : teleskop

Dato : 23-06-03 17:46

tak jeg prøver jeres ideer

Kommentar
Fra : ans

Dato : 13-12-03 09:21

Så er jeg ved at rydde op i ubesvarede spørgsmål.
Kom du på kanotur?
Kan du ikke lukke dit spørgsmål ved at acceptere et svar. Dine point får du ikke tilbage.

mvh ans og

Kommentar
Fra : Toupie

Dato : 20-12-03 11:57

Jeg er ved, ligesom Ans, at få ryddet op i ubesvarede spørgsmål, så jeg ønsker ikke længere at abonnerer på dette spørgsmål.

// Toupie