/ Forside/ Interesser / Hus og have / Hus og have / Spørgsmål
10  trimare46 9702
Montering af tv møbel på væg
Fra : tipini
Vist : 424 gange
50 point
Dato : 16-11-15 19:26

[har et skab samlet og der hører sådan nogle mærkelige beslag med det er hvide næsten firkantede dimser med en metl ting der stikker ud og som skal på en eller anden måde hænge på enmetal krog-/ bøjle . Forstår det ikke. Det etkøbt gennem group on. Det er et skab til at hænge nedenunder tv

Kommentar
Fra : rotw

Dato : 16-11-15 21:07

Du er nok nød til at komme med nogle link eller billeder før at der er nogle der kan hjælpe dig?

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 16-11-15 22:38

Har billede men kan ikke indsætte det...her

Kommentar
Fra : tipini

Dato : 16-11-15 22:42
Kommentar
Fra : JanusN

Dato : 17-11-15 16:42

Tjae ud fra billedet kunne det se ud som om beslaget skal vendes på hovedet og skrues fast invendigt i de øverste og inderste hjørner på gavlene.
Det skal så fange hver sin krog gennem huller i bagklædningen.
De to stjerneskruer buges derefter til at justere henholdsvis ud/ind og op/ned.
Det er hvad der falder mig ind uden at have haft beslaget i hånden.
/Janus

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-15 22:42

Det er en EL KONTAKT med en fjeder-på-virket tænd/sluk funktion = altså den tænder når/eller hvis kontakten bliver aktiveret (kendes fra gamle møbler med indbygget BAR osv - så man ikke tager fejl af vand og VODKA) OG har INTET med ophængning af?? at gøre..:
http://www.ebay.com/itm/281277943175?_trksid=p2060353.m1438.l2648&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT

Din ser så bare mærkeligt ud... + men kender heller ikke sproget siden kommer op med..

https://www.youtube.com/results?search_query=microswitch

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-15 22:43

MEN????? hvor strøm skal sluttes til på ? din ??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-11-15 22:46

Citat
MEN????? hvor strøm skal sluttes til på ? din ??

2 stjerneskruer + 2 huller = åbenlyst = MEN hvordan FA.. skal den så monteres/ sidde fast..
Få den byttet til noget på Kinesisk.........