/ Forside/ Interesser / Fritid / Foto / Spørgsmål
10  Nordsted1 2955
Hvordan ta´r jeg et skærmbilled i w 10
Fra : jensviggo
Vist : 866 gange
50 point
Dato : 23-10-15 11:49

og får det gemt som en fil

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 23-10-15 11:55

Jeg bruger screenhunter-free
og er meget tilfreds med resultatet.
Anuarak

http://screenhunter-free.en.softonic.com/http://screenhunter-free.en.softonic.com/

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-15 11:56

Ved siden af startvinduet er der en lup
skriv klippeværktøj
Højre klik og vælg hvor du vil have det værktøj

Kommentar
Fra : anuarak

Dato : 23-10-15 11:57
Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-15 11:58

Det ligger også i start > alle apps > tilbehør > klippeværktøj.

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 23-10-15 12:00

anuarak den ligne den som også er i eks. Linux ubuntu

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-10-15 12:35

der der egentlig startede med det spørgsmål var, at efter jeg har installeret ABP, bliver der et stort tomt rum efter et indlæg på kandu, hvor der plejer at være en masse reklamer. Dette felt vil jeg gerne fjerne, så man går direkte fra spørgsmål til muligheder uden denne kæmpe klods.
Det jeg ville bruge prtscreen til var at ta et billed at situationen og så vise det her, men mon kke mit spørgsmål er forstået, ellers sender jeg et peecee

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-15 13:03

Tasten Print Screen virker i alle styresystemer, brug den og sæt billedet af skærmen ind i et billedprogram for at gemme skærmbilledet, du kan bruge Paint som er i alle Windows
eller et andet program du hvis du foretrækker det

Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-10-15 15:36
Kommentar
Fra : jensviggo

Dato : 23-10-15 15:38

Her ses tydeligt det store tomrum mellem indlæggene, hvordan undgår jeg dette

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 23-10-15 16:11

Det kan du ikke undgå. Det er der, der skulle have været en reklame.

Kommentar
Fra : Nul7

Dato : 23-10-15 17:00

Man kan tage et billede f.eks. på internet sider, højreklik på det foto du evt. ønsker, vælg gem som vælg en mappe du ønsker at gemme det i:

Kommentar
Fra : o.v.n.

Dato : 23-10-15 17:29

Jeg bruger også AdBlock plus men her er der ingen tomme bokse mellem indlæggene på Kandu
http://peecee.dk/upload/view/454108/full
der er tomme bokse mærket med Reklame på begge sider men ikke mellem indlæggene, så det må kunne lade sig gøre at undgå disse bokse

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 23-10-15 20:03
Kommentar
Fra : Klaudi

Dato : 23-10-15 20:45

Tast win-logo + prt sc laver et skærmbillede i mappen Billeder > Skærmbilleder

Accepteret svar
Fra : kivi

Modtaget 50 point
Dato : 24-10-15 08:54

hvorfor ikke installere photofiltre det er på dansk ,brug print screen og så sæt ind som nyt billed og der fra kan du redigere billed

Godkendelse af svar
Fra : jensviggo

Dato : 27-10-15 03:59

Tak for svaret kivi.