/ Forside/ Interesser / Fritid / Film / Spørgsmål
10  granner01 2400
EMDB
Fra : mig-selv
Vist : 247 gange
100 point
Dato : 06-10-15 00:19

http://www.emdb.eu/
Hvorfor pokker begynder ´sidste´ nye tilføjede film - det er der hvor man får thumbnails ALTID fra Å? istedet for på A/ eller 0 - (altid bagvendt) - NÅR jeg vil udskive FILMBASEN som html - og programmet er sat til DK/ Engelsk.

Selve film-listen A til Z (Å-A/0)er OK

Kommentar
Fra : ThomasCSR

Dato : 06-10-15 10:58

Jeg har ikke prøvet programmet endnu, men mit gæt er, at rækkefølgen kan vælges et eller andet sted. I Windows Stifinder kan man jo klikke på felterne "navn", "type", "dato" og der kan man jo også vende rækkefølgen. Jeg får ikke tid til at se nærmere på det før i aften.