/ Forside/ Teknologi / Internet / Hjemme sider / Spørgsmål
10  refi 3578
svindel- kan jeg få mine penge igen
Fra : esbrablok
Vist : 2030 gange
50 point
Dato : 03-10-15 12:37

heej.

kort efter at have bestilt noget på denne hjemmeside, kunne jeg læse at den skulle være falsk. og at det er det rene svindel.

https://www.facebook.com/Fotovognssensordk-1053550514657386/timeline/

i den forbindelse ønsker jeg at høre, hvilke muligheder jeg har for at trække min betaling tilbage??

mvh.

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-15 12:44

Du har jo 14 dages fortrydelseret når du handler på nettet...

http://fotovognssensor.dk/pages/handelsbetingelser

Ken der ikke til funktionen af sådan en sensor, men hvis lortet ikke virker, kan du jo få pengene retur.
Du skal blot kontakte dem står der jo...

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-15 12:51

Jeg kan godt se der er noget uldent:
Om Fotovognssensor
Fotovognssensor.dk ejes og drives af handels og innovations virksomheden. ??? Jow jow
Vi har hovedkontor i Sønderjylland. Hos os elsker vi innovation og nye produkter. Vores butikker består som oftest af enkelte produkter.
Dette øger service niveauet for dig. Dertil sikrer det også kvaliteten af vores produkt.

Du er sikret:

100% kvalitetsprodukt
Hurtig og hjælpsom kundeservice
Hurtig levering - 1-2 dage
Vi samler kun på tilfredse kunder
Kontakt:

Du kan altid kontakte os på telefon. ??? Jow jow

Vores telefon har åbent flg.:

Mandag - torsdag 09.00 - 14.00

Fredag 09.00 - 12.00

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-15 13:15

Tjek Trustpilot inden du handler med sådan et firma en anden gang...

https://dk.trustpilot.com/review/fotovognssensor.dk?r

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-10-15 13:24

Tjahh! Ingen cvr nummer, ingen fysisk adresse angivet på deres hjemmeside. Så den slags skal man holde nallerne fra. Desværre! pengene er nok tabt.

Kommentar
Fra : Brassovitski

Dato : 03-10-15 13:27

Hvis du har betalt med betalingskort kan din bank måske hjælpe dig med at spore svindlerne. Fotovognssensor det siger jo sig selv at det aldrig vil virke, når sensoren fanger signalet, er du jo allerede inde i måleområdet. Sååååååååååå! Hvad er det lige man skal bruge en sådan til??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 13:42

Hvis den kan kan det som de påstår så er den ulovlig at bruge i DK, og kan give større bøde end den du forsøger at undgå - det kan sammen lignes med en Radar jammer.

Men hvem handler for 500.- uden at tjekke om siden/ejer er rimelig LEGAL, bare lige ved at se den hurtig igennem, findes der intet navn/tlf eller retur adresse.
Men som skrevet, gå i banken.

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-10-15 13:55

Siden er ikke E-mærket, og deres betalingsdel ser underlig ud, dog har den en https adresse så den er sikker.

Men hvorfor ikke blot køre efter reglerne ??

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-15 13:57

Citat
Siden er ikke E-mærket, og deres betalingsdel ser underlig ud, dog har den en https adresse så den er sikker.

Men hvorfor ikke blot køre efter reglerne ??

Hvorfor bare ikke se efter hvad der er skrevet i forvejen...
Nu er det ved at blive en gentagelse af gentagelserne...

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 03-10-15 14:32

@Marken 84

Hvor ser du gentagelser ?

Du har jo blot kopieret en masse tekster fra hjemmesiden..............uden link hvad der er ulovligt

Kommentar
Fra : esbrablok

Dato : 03-10-15 15:45

Jeg plejer altid at chekke på trustpilot, men denne ene gang valgte jeg at lade vær.

Mht om den virker, så virker den fint.

det er ikke en ny opdagelse, faktisk er den 15 år gammen. min kammerats storebror havde en for 10 år siden. den virkede som den skulle, men han blev en dag taget med den af politiet og fik en bøde.

hvis jeg spærer mit kort burde den så ikke blive afvist?

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 03-10-15 16:45

Citat
hvis jeg spærer mit kort burde den så ikke blive afvist?

Da kun hvis pengene ikke er trukket og det kan du da være sikker på de er når du har fået varen og den fungerer jo åbenbart efter hensigten - hvad er problemet så nu?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 20:42
Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 20:43

Citat
Jeg har ikke fået den bestilte vare/tjenesteydelse leveret.
Jeg har aldrig modtaget noget fra sælger.
Du kan få tilbageført betalingen via dit pengeinstitut, hvis varen ikke leveres.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 03-10-15 20:45

Citat
Går ud fra at det også gælder betalingskort:
http://www.nets.eu/dk-da/Produkter/betaling-med-kort/dankort/dankort-til-private/faa-tilbagefoert-betaling/Pages/default.aspx

Der skulle stå alle/andre betalingskort..

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 04-10-15 16:24

Firmaet har angiveligt hjemme på denne adresse:

http://datacvr.virk.dk/data/visenhed?enhedstype=virksomhed&id=37064335&soeg=37064335

Myllerup Marketing
CVR-nummer
Adresse
Rødtjørnvej 17
Postnummer og by
5200 Odense V
Startdato
Virksomhedsform
Enkeltmandsvirksomhed
Reklamebeskyttelse
Nej
Status
Aktiv
Alle enheder på adressen

Så kan du da prøve at ringe og høre hvordan og hvorledes du får dine penge...

Helle Aslerin
Rødtjørnvej 17, 5200 Odense V
Vis kort og ruteplan

Kommentar
Fra : alka

Dato : 05-10-15 09:20

CVR register oplyser også*

Udvidede virksomhedsoplysning

Mail :

frederikmyllerup@hotmail.com

Kommune

Odense

Branchekode

479120 Detailhandel via Internettet med digitale produkter

Momsregistreret

Slå op på skat.dk