/ Forside/ Interesser / Helbred / Slankekure / Spørgsmål
10  briani 560
Slankekur www.sundogslank.dk
Fra : netper
Vist : 835 gange
1 point
Dato : 21-06-03 18:14

Tjaaaaaa Ram

Den var da ik så svært at rette *GG*
http://www.sundogslank.dk
Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 18:17

Hej Per.

Nej ikke når jeg bruger dit link. Men når jeg bruger Lillespirs, ryger jeg ind på en side der hedder "Scannet". Men hvis det er mit system der fejler, skal han da ha' min uforbeholdne undskyldning.

Mvh
Ram

Kommentar
Fra : hellehelle

Dato : 21-06-03 18:20

ryger også på scannet....

prøver om jeg kan komme ind på en anden måde.

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 18:21

Nej det er rigtigt nok det er forkert, men det er kun lidt i enden det er galt så den var rimlig nem at rette

men at vandrivende the skulle slanke fatter jeg ik lige

Per

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 18:22

www.sundogslank.d.. skal rettes til www.sundogslank.dk

altså minus 2 punktummer og plus et d

Kommentar
Fra : YvonneNielsen

Dato : 21-06-03 18:26

Den var jo heller ikke helt gratis - man skal jo købe the'en
Og tror stadig også på, at det er sundere, at spise sundt - istedet for at drikke te og diverse pulverkure.

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 18:30

Hej Per.

Sådan ser det link ud på min skærm når jeg åbner Tip og trick.
http://www.sundogslank.d..

Når jeg så kopierer det over i din tråd, skriver den uden at jeg har ændret et "komma"
nedenstående.

http://www.sundogslank.dk./

Mystisk. Men jeg har været inde på www.sundogslank.dk og der kommer siden fint frem.

Nu er det jo heller ikke noget at gøre alverden ud af, men det irriterer mig lidt, når nogen giver et link, som de umiddelbart selv kan se er forkert. Man har vel ikke så travlt, at man ikke lige kan læse grovkorrektur på sit eget manuskript.

Ram

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 18:32

Man skal være stærk i troen hvis man skal tro på mirakelkurer og inderst inde ved vi godt selv hvad vi gør galt og hvad vi skal gøre for at tabe os igen.

Klart der er nogle ting der kan være lidt svære selv at regne ud, her tænker jeg mest på samensætning af kost og motion.

Men mange gange er den nemmeste kur jo at forsage nogle få ting, mine egne livretter er f.eks. chips cola is og chokolade, og de høre jo faktisk ikke under de mest sunde og slankende ting i verdenen.

Per

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 18:34

Ja Ram

Men det kan jo ske for selv os to, og vi er da ellers ret gode *blink blink*

Per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-03 18:46

Hvorfor dog blive ved. Lillespir har rettet det og samtidig givet en undskyldning. Se tips om forkert e-mailadresse.

mvh ans

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 18:50

Kære ans

lillespir's rettelse er kommet efter rams sidste kommentar, så man kan jo dårligt sige at han bliver ved.

Men uanset om der er kommet en rettelse har vi vel lov til at diskuterer om man skal være mere omhygelig med det vi skriver.

Og hvis det skal være helt rigtigt så er det jo ikke en e-mailadresse men en www adresse.

Per

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-03 18:56

Til netper:

Jeg giver dig ret i at man skal være omhyggelig med det der bliver skrevet. Det skulle jo helst være vejledende og ikke misvisende. Og du har ret i at det skulle være en www adresse.

mvh ans

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 18:56

Forstod du det ans??

Ram

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 19:00

Ram hvordan laver du de smilies ????

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 19:00

Hej Per.
Da det er din tråd, tillader jeg mig at være OT.
Jeg har ikke lavet den Bostonsteg endnu. Men jeg har ikke glemt projektet.

Ram

Kommentar
Fra : ans

Dato : 21-06-03 19:04

Til ram2:

Jeg har forstået det.

ns

Accepteret svar
Fra : ram2

Modtaget 11 point
Dato : 21-06-03 19:04

Aller øverst til venstre er der en rubrik der hedder "Kom godt igang"
Hvis du lige klikker på den, så kommer der noget frem med de mest alm. spørgsmål.

Nederst står der noget om Smileys. Det er nemmere du selv læser det, fremfor at jeg begynder at forklare

Ram

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 19:07

Tak tak, hader nu ellers at læse men fandt det nu hurtigt

Per

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 19:11

>Per.
Jeg glemte at skrive, at når du har fundet listen over de forskellige Smileys, skal du for at sætte dem ind i et indlæg bare lære alle de forskellige tegn udenad, så går det som en mis.

Hvis du ikke mener du kan huske den smule, kan du hver gang du vil begave nogen eller noget med en af Fnolles søde Smileys - eller Kandus - markere "kodetegnet" for den pågældende Smiley du ønsker, og så indsætte den i dit indlæg.

Var det svært? Gu er det så (første gang). Du spørger bare, det kan jo være jeg kan redde mig det point der er udsat.

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 19:13

Halloooooo, et naturtalent har set dagens lys

Ram

Godkendelse af svar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 19:16

Tak for svaret ram2.

Griner højt

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 19:22

Tju Hej hvor det går. Der er point i lo.....Kandu gav 10 på toppen

God weekend til alle i denne tråd, og til dem der stå udenfor og lurer. Ja ja jeg har set jer

Ram

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 19:28

Jeg vil i bare eufori lave mig en 300 gr. Engelsk bøf med verdens bedste bløde løg (dem har jeg lavet) nye danske kartofler, og hjemmelavet agurkesalat.

Jeg har en ½ flaske skøn rødvin (Rémole) - Toscana fra Netto. (Det er ikke Netto der er distriktet). Den vil klæ' bøffen. Og bagefter (ikke grine) Budding med lun Blåbær/hindbær sauce, og et (1) glas vintage portvin fra 1982.

Hvad mere kan en mand forlange.

Ram

Kommentar
Fra : netper

Dato : 21-06-03 19:34

(.)(.)
) (
( Y )

Kommentar
Fra : ram2

Dato : 21-06-03 19:35

Nåee ja, Men ikke før efter kaffen.

Kommentar
Fra : laurenzio

Dato : 21-06-03 20:25

Hmmm. Ram2. Du er da hurtigt ude med kritik i at nærllæse sine tips/besvarelser. Du kalder lillespirs for "en han" i dit første indlæg, selvom hun har underskrevet sig Rita.
Lidt til din egen dør.
Laurenzio

Kommentar
Fra : AnniRKK

Dato : 05-07-03 22:19

HEjsa...
Jeg kan garantere for at lillespir er en kvinde..Els vil jeg gerne vide hvordan hun har født mig..*GGG*
Knus