/ Forside/ Karriere / Erhverv / Jura / Spørgsmål
10  jakjoe 2566
adgan til andres kontrakt i privat firma
Fra : Stine95
Vist : 487 gange
167 point
Dato : 01-10-15 14:41

Hej.
Hvis jeg ringer ind til et teleselskab så skal de jo verificere at det er mig der er den kontraktansvalige for at få oplysninger eller ændre noget osv.
Er det en lov i Danmark, eller er det et valg det enkelte firma tager?

Kommentar
Fra : Thomas_Mygind

Dato : 01-10-15 17:05

?

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 01-10-15 17:16

Lovbestemt

Kommentar
Fra : LuffeA

Dato : 01-10-15 19:04

Med hvilket formål ?

En abonnementsændring vil betyde en skriftlig bekræftelse til firmaet der vil stille spørgsmål til personalet om hvem fanden der har.......

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 01-10-15 22:01

Har du en kontrakt - er der også et kundenummer, og det bør de bede om.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-10-15 23:43

Citat
Forhøje points uden at svare på de råd der er givet = giver ikke mening.

Hvad mener du?
Citat
for at få oplysninger eller ændre noget osv.