/ Forside/ Teknologi / Internet / E-Mail / Spørgsmål
10  bentjuul 3460
Mail app til IPAD
Fra : Boxerpige101
Vist : 267 gange
100 point
Dato : 19-09-15 15:07

Jeg har lige fået en IPAD og søger nu en app der kan bruges til min mailkonto der er en pop3 konto. Standard app. bruger jeg til min arbejdskonto, og jeg vil ikke under nogen omstændigheder have de 2 konti på samme app. Da man ikke på nogen måder skal kunne komme til at sende arbejdsmail fra min privatkonto

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 19-09-15 22:34

Du kan bruge google web mail, som kan indeholde flere mailadresser.
via appstore kan du hente programmer når du har oprettet (gratis) appel-id som kan se sådan ud.

abc123@iclaud.com

Kommentar
Fra : Boxerpige101

Dato : 20-09-15 12:18

Det kan jeg ikke få til at virke, jeg kan ikke sætte mailadressen op eller rettere det kan jeg ikke finde ud af.
adressen for indgående og udgående mail er mail.hosting.comendo.com, hvor skal dette skrives?

Kommentar
Fra : Eyvind

Dato : 20-09-15 14:17

Så langt kan jeg ikke hjælpe - for jeg bruger ikke mail-programmer selv. Jeg sender og modtager mails via web-mail hos google.