/ Forside/ Interesser / Andre interesser / Politik / Spørgsmål
10  ans 2208
Indvandring af afrikanske ludder
Fra : alan57
Vist : 893 gange
200 point
Dato : 17-09-15 00:21

Vi har nu set hvad der sker når den 3 verden vil til europa og andre steder, vi får ikke noget at skulle at sige, bla; fordi de danske politikere ikke tør gøre noget som helst, selv DF ligger sig fladt ned og lader sig overrende af disse horder af såkaldte flygtninge og emigranter, det værste af det hele er faktisk at danskerene ikke har noget at stemme på mere, en anden ting er at der nu bliver smuglet IS terrorister samt en masse andre af samme slags bla; Taliban samt en masse andre der er lige så farlige for det danske folk, nu kommer disse folk som vi er i krig med, de agter nemlig at få krigen herop i norden, vendt og se venner.
Der har ikke været bare en vestlig politikere der har talt imod at vi nu er 7 milliarder i verden, de vestlige kirker går derimod indfor flere mennesker på jorden, nå de skal dele kondomer p piller og andre ting til at forhindre at den 3 verden bliver ved med at øge deres befolkning mere og mere og bla; derfor er der for mange der sulter og derfor kommer de herop.
Dette SKAL stoppes her og nu, hvis ikke det danske folk skal tage sagen i egen hånd.
alan57

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 17-09-15 09:05

sludder. De savner dig i folketinget!
Ingelein

Kommentar
Fra : kenwood

Dato : 17-09-15 17:58

ludder ??

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-09-15 19:43

"To procent af alle flygtninge der når Europa i disse dage er terrorister trænet af Islamisk Stat, advarede en libanesisk minister tidligere på ugen. Det får næppe politiske konsekvenser, for selvom 85-90 procent af alle ‘flygtninge’ er unge mænd, typisk præget af islamisk dominanskultur, så vil Ekstra Bladet stadig fokusere på grænsevogternes illiberale behandling af kvinder og børn. Ungarn har besluttet sig for at forsvare Kristenhedens grænse, og udsætter hermed sig selv for et veritabelt medieangreb. Ministerpræsident Viktor Orban er dog i modsætning til Merkel & Co. sin opgave voksen". .........(Højlund)

Kommentar
Fra : svendgiversen

Dato : 17-09-15 21:22

Du er nem at narre, Tommy.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 17-09-15 21:40

Orban har sku da fattet hvad det drejer sig om, modsat MultiMutti, som angler efter sympati.

Hendes, og hendes ministers vanvittige udmeldinger om, at de ville modtage næsten ubegrænset antal "flygtninge" har ramt som en boomerang, og hun trækker nu i land. At hun ikke kunne forudse "flygtningenes" øjeblikkelige forelskelse i Tyskland, er rystende, men nok kendetegnende for politikeres kendskab til deres medmennesker.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 17-09-15 21:53

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 17-09-15 23:18

I forlængelse af Reset...............Hvilken i den grad betyder, at utopisterne drømme paradis - også kaldet EU, er i den grad slået fejl - paradiset er kaput. Mutti Multi Kulti - alias Kansler Mærk'lig, hælder nu islams drømmeparadis.

Det eneste land der forsvarer EU's grænser er Ungarn. Spørgsmåler er -desværre, hvor længe kan Ungarn holde..? TV-billeder viser velnærede muslimer, benævnt som fattige udsultede flygtninge, flygtet fra krig, vold, død og ødelæggelse der kæmper imod grænsevagterne. Når TV skal sætte trumf på, vises et billede af et blødende barn, som grænsevagterne i deres ondskab har såret.

Imedens demonstrerer His Prut Og Papir i Danmarks gader og råber på Khalifatet. Regnbuefolket, Venligboerne, Bedsteforældre For Asyl og homo-præster ser på i beundring, og i lykkelig uvidenhed om, at de bliver et hoved kortere, hvis "Allahs stolte sønner" får magt som de har agt.

Verden vil bedrages - og det bliver den.

Kommentar
Fra : transor

Dato : 17-09-15 23:36

Når man læser alan57 indlæg er det tydeligt at han selv er indvandrer som aldrig har lært ordentlig dansk.
Han kan ikke skrive et klart sprog. Kan slet ikke tegnsætning og bruger ligge / lægge forkert.

Det undrer hvad han vil med det indlæg.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 17-09-15 23:50

Glem snakken/ skriveriet = SKADEN ER SKET OG KAN ALDRIG GENOPRETTES.

Mennesker vil snydes, af både det ene og andet /??? synsbedrag - desværre.

Citat
Dette SKAL stoppes her og nu, hvis ikke det danske folk skal tage sagen i egen hånd.

Syntes jeg rendte ind i kommentar? fra tommy og noget med barnevogne fra Gadhafi, men den kunne jo være blevet slettet af ??? racistiske grunde af KANDU? og hvor er vi så henne.

Er de ´nye´ migranter/flygtninge i virkeligheden hvad man kalder bekvæmmeligheds - ditto, eller har de et HER og NU behov?? tvivler.

Så i TV? forleden, at mennesker fra ? absolut skulle gennem tunellen til UK? har de det ikke godt nok hvor de har tilladelse til BO/være, med alle de rettigheder der så må følge med.
Det minder mig om noget jeg læste i en bog/ film (kan ikke titlen mere) for snart 30 år siden, den handlede dog om Afrikanere der manglede vand og fødte for mange børn - og stadig er der intet gjort ved de særdeles mange problemer, der bare får en spand til vand - men mangler en brønd til at fylde spanden = og det var det eneste DE i bund og grund ønskede = ikke at flytte til? det kolde Norden.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-09-15 20:50

Lad os se, hvorfor ungarske betjente må ty til vandkanoner og tåregas.
http://www.dr.dk/nyheder/udland/ungarske-betjente-forsvarer-indaedt-graensepost-ved-serbien

Og nej, filmen er ikke fra et eller andet muslimsk land, men fra Ungarn.
Man fristes til at sige: Nu kender vi muslimerne igen. Vi har set det hundrede vis af gange.

Sikken fremtid vi går i møde

Citat
Syntes jeg rendte ind i kommentar? fra tommy og noget med barnevogne fra Gadhafi,
Den ligger i "Smal Talk"

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 18-09-15 21:21

1. verdenskrig = Kaos
2. verdenskrig = Kaos
2015 = kaos i hele Europa pg.a. emigration

Disse 3 x kaos er skabt af et og samme land = Tyskland!!

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 18-09-15 21:36

Hej transor.
Du er vil nok sød, et godt menneske er du.
Hvad skulle vi dog gøre uden dig?
Men jeg kan sige til dig at jeg har ordblindhed,
Vi kan da se hvem af os der har den største IQ af os to tør du det?
alan57

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 19-09-15 00:11

Citat
Og nej, filmen er ikke fra et eller andet muslimsk land, men fra Ungarn.
Man fristes til at sige: Nu kender vi muslimerne igen. Vi har set det hundrede vis af gange.

Ungarn viser resten af Europa, hvilke midler der må tages i anvendelse. Disse vrede unge mænd tager ikke et nej for et nej. Deres vrede vil ikke blive mindre, hvis de alligevel etablerer sig i Europa.

Når de finder ud af, at deres manglende evner ikke rækker i et moderne vestligt samfund, vil frustrationerne vokse.

Derfor kan Europa lige så godt lære af ungarerne og lukke af for indvandring/immigration, hellere i dag end i morgen.

Tonsvis af uintegrerbare individer vil blot gøre vore samfund lige så fattige som de lande individerne kommer fra.

Hvis du ikke har set videoen med Roy Beck, så se den her=https://www.youtube.com/watch?v=ZDceLiPLHWQ
Her forklarer han hvordan verden ser ud.

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-09-15 09:43

@alan57
Tag dig ikke af transors udgydelser, de viser kun at han ikke tænker sig om, før han skriver. Der er rigtig mange danskfødte, som ikke kan finde ud af ligge/lægge, selvom det er så nemt: ligge er passivt = jeg ligger, mens lægger er aktivt= jeg lægger mig/bogen eller hvad som helst.
Desværre er der rigtig mange ordblinde i dag. Måske ser vi dem oftere, fordi de tør skrive i medierne. ............og dem med påstået bedreviden mener at de er klogere! Min ene søn har giftet sig ind i en familie, hvor jeg ved at de fleste er ordblinde ......... Og det ses på facebook.
Ingelein

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-09-15 09:48

........men alan57, indholdet i dit indlæg og især overskriften bryder jeg mig ikke om ! Du har i flygtningepolitikken ikke fundet de vises sten.
Ingelein

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 19-09-15 14:25

Nu er jeg tilfældigvis selv indvandrer, ægte flygtning fra Ungarn.

Jeg siger ægte, for min far var aktiv i opstanden ’56 og da russerne havde nedtromlet den og fik magten igen, var alle kendte aktører i livsfare. Ergo måtte min far pakke familien sammen og forlade hus og hjem. Vi havde ikke tid til at sælge aktiver (som man kan læse i aviserne at mange nutids"flygtninge" gør), vi havde mindre end en time til at forberede os i. Vi kom heller ikke brasende til Danmark og forlangte at det forsørgede os. Der kom en dansk delegation til Østrig og inviterede 500 ungarere, ikke flere.

Vi ankom den 2. december 1956, og omkring 14 dage senere havde min mor og far fundet sig arbejde. I Budapest var min mor en fin hjemmegående frue, med fastboende tjenestepige og tilkaldt vaskekone. Her tøvede hun ikke med at tage job som køkkenpige. Min far blev altmuligmand – i Budapest var han automekaniker. Jeg selv startede på en elevplads 9 mdr efter ankomsten, 2 dage efter min 16 års fødselsdag og har betalt skat lige siden. Vi har aldrig modtaget kontanthjælp eller hvad det hed dengang.

Jeg indrømmer villigt, at forholdene dengang i ’56 og i dag slet ikke er sammenlignelige. Livet var enklere dengang, vi var ikke bundet på hænder og fødder af regler for alting. I dag skal man næsten have skriftlig tilladelse til at trække vejret – det er ikke meget galt.

Nutidens ”flygtninge” har ikke meget med flygtninge at gøre. Dermed ikke sagt at de alle er fupmagere, slet ikke. Rigtige flygtninge ville aldrig stille sig op og svine det land som tog dem ind, ville ikke forlange særbehandling, osv. De ville være taknemmelige for at kunne leve i fred. Så enkelt er det.

Finder I det for resten ikke påfaldende, at hele den migrantstrøm startede så pludselig? Der har været krig og uro i de dele af verden i årevis, og så lige med eet åbnede sluserne, som om afgangssignal blev givet.

Hvad angår Ungarns håndtering af situationen: Ungarn er et fattigt land, har endnu ikke kunnet rejse sig helt efter mange års sovjetundertrykkelse. Kan dårligt nok sørge for egen befolkning, så hvorfor skulle det tvinges til at forsørge mange tusinde mennesker, mennesker som aldrig har givet noget, men kun vil tage? Ungarn har for øvrigt oplevet muslimsk herredømme – det varede i godt 150 år og var en sort tid i landets historie.

Det undrer mig uophørligt, at så mange ”ægte” danskere er så ivrige efter at få deres land ødelagt – for ødelagt bliver det, det kan slet ikke undgås. Det undrer mig lige så uophørligt, at de såkaldte humanister kun lader deres empati og humanisme gælde muslimer, aldrig deres egne landsmænd. Og at en dansker kan blive dømt for racisme, men en muslim aldrig. Uha, jeg kunne blive ved med eksempler.

Jeg forstår så udmærket at modstanden mod den voldsomme indvandring vokser – sammenholdt med de evige forringelser af snart sagt alting.

Må nok hellere holde her – og gøre klar til at få hældt flere spandfulde møg ud over mit inhumane hoved.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-15 14:28

Nej ingelein

..og svaret ligger heller ikke i '1: hjælp til nærområderne' ....eller 2: militær på landjorden:

ad.1)
Citat
Mener man virkelig at man løser Syriens problemer med oprettelsen af militærbevogtede koncentrationslejre? Næeh... men man får da stoppet flygtningestrømmen. Det er ikke ikke ligefrem nogen humanitær løsning. Det snarere en selvbjergende feberredning at vende ryggen til og sætte kikkerten for det blinde øje.

ad.2)
Citat
Naser Khader's argumentation for militær intervention på landjorden i Syrien minder i betænkelig grad om nazisternes slagsang. Her lettere omskrevet: I Syrien brænder nu en ildebrand så fin og bålet der man slukker bedst ..med træuld og benzin. Jeg har ingen løsning på Syriens problemer, men er stensikker på at mere krudt og flere kugler ikke er vejen frem. Man kan ikke myrde sig til fred.

Frit citeret fra egne debatindlæg i dagbladet Politiken.
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-09-15 14:35

Citat
Nu er jeg tilfældigvis selv indvandrer, ægte flygtning fra Ungarn.

Jeg siger ægte, for min far var aktiv i opstanden ’56 og da russerne havde nedtromlet den og fik magten igen, var alle kendte aktører i livsfare. Ergo måtte min far pakke familien sammen og forlade hus og hjem. Vi havde ikke tid til at sælge aktiver (som man kan læse i aviserne at mange nutids"flygtninge" gør), vi havde mindre end en time til at forberede os i. Vi kom heller ikke brasende til Danmark og forlangte at det forsørgede os. Der kom en dansk delegation til Østrig og inviterede 500 ungarere, ikke flere.

Vi ankom den 2. december 1956, og omkring 14 dage senere havde min mor og far fundet sig arbejde. I Budapest var min mor en fin hjemmegående frue, med fastboende tjenestepige og tilkaldt vaskekone. Her tøvede hun ikke med at tage job som køkkenpige. Min far blev altmuligmand – i Budapest var han automekaniker. Jeg selv startede på en elevplads 9 mdr efter ankomsten, 2 dage efter min 16 års fødselsdag og har betalt skat lige siden. Vi har aldrig modtaget kontanthjælp eller hvad det hed dengang.

Jeg indrømmer villigt, at forholdene dengang i ’56 og i dag slet ikke er sammenlignelige. Livet var enklere dengang, vi var ikke bundet på hænder og fødder af regler for alting. I dag skal man næsten have skriftlig tilladelse til at trække vejret – det er ikke meget galt.

Nutidens ”flygtninge” har ikke meget med flygtninge at gøre. Dermed ikke sagt at de alle er fupmagere, slet ikke. Rigtige flygtninge ville aldrig stille sig op og svine det land som tog dem ind, ville ikke forlange særbehandling, osv. De ville være taknemmelige for at kunne leve i fred. Så enkelt er det.

Finder I det for resten ikke påfaldende, at hele den migrantstrøm startede så pludselig? Der har været krig og uro i de dele af verden i årevis, og så lige med eet åbnede sluserne, som om afgangssignal blev givet.

Hvad angår Ungarns håndtering af situationen: Ungarn er et fattigt land, har endnu ikke kunnet rejse sig helt efter mange års sovjetundertrykkelse. Kan dårligt nok sørge for egen befolkning, så hvorfor skulle det tvinges til at forsørge mange tusinde mennesker, mennesker som aldrig har givet noget, men kun vil tage? Ungarn har for øvrigt oplevet muslimsk herredømme – det varede i godt 150 år og var en sort tid i landets historie.

Det undrer mig uophørligt, at så mange ”ægte” danskere er så ivrige efter at få deres land ødelagt – for ødelagt bliver det, det kan slet ikke undgås. Det undrer mig lige så uophørligt, at de såkaldte humanister kun lader deres empati og humanisme gælde muslimer, aldrig deres egne landsmænd. Og at en dansker kan blive dømt for racisme, men en muslim aldrig. Uha, jeg kunne blive ved med eksempler.

Jeg forstår så udmærket at modstanden mod den voldsomme indvandring vokser – sammenholdt med de evige forringelser af snart sagt alting.

Må nok hellere holde her – og gøre klar til at få hældt flere spandfulde møg ud over mit inhumane hoved.
Kære jeanettesmor, det er ikke alene smukt skrevet, men det er også rammende og sandfærdigt. Mange tak for dit indlæg, det gjorde en 2. generations østriger helt varm om hjertet.
Endnu en gang, tak!

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-15 14:39

Ps. jeanettesmor -> Jeg tror du et eller andet sted rammer hovedet på sømmet med din analyse af flygtninge ..før ..og ..NU.
Citat
Der har været krig og uro i de dele af verden i årevis, og så lige med eet åbnede sluserne, som om afgangssignal blev givet.

Når det er sagt: Så er der en virkelighed og situation som skal håndteres.
Det eneste jeg kan komme på er et midlertidigt TOTALT indvandringsstop i EU !!!

..OGSÅ for Kinesere, (Nord/SYD) Amerikanere, Afrikanere, Indere, Indonesere, Australiere osv.

..men det er vist utopi?
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-09-15 14:48

Citat
........men alan57, indholdet i dit indlæg og især overskriften bryder jeg mig ikke om ! Du har i flygtningepolitikken ikke fundet de vises sten.
Ingelein
Der er tale om en folkevandring - ikke flygtninge!
Denne folkevandring kommer til - hvis ikke Europa tager sig alvorligt sammen - at præge hele kontinentet både økonomisk og kulturelt. OG, det kommer til at præge et lille homogent land som Danmark så eftertrykkeligt, at det ikke kan sammenlignes med f.eks., hvordan Danmark "så ud" i 80'serne

Faktisk er det kun hvert femte som kommer fra Syrien
http://www.express.co.uk/news/world/606367/Immigration-European-Union-Syria-Sir-Bill-Cash-Eurostat-David-Cameron-Yvette-Cooper

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-15 14:48

Jeg må vist også hellere 'prale' med min etniske fremmedhed:
Jeg er 5. generations indvander fra Norge (Narvik)
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 19-09-15 15:11

Nå ja, jeg er da også en slags indvandrer - selvom min familie blev det i kraft af en grænse, som blev trukket lige nord for Flensborg. Men for os gjaldt der særregler i forbindelse med at blive dansk statsborger. Jeg husker tydeligt episoden på politikontoret, hvor jeg som 22 årig blandt andet blev spurgt om jeg læste "Land og Folk". Anede ikke, hvad det var.
Jeg har i en af vore internet aviser, BT eller Ekstra Bladet læst, hvorfor alle i Flygtningestrømmen/folkevandringen har en smartphone! Prøv at læse der. Så bliver man den del klogere på den side af sagen.
Ingelein

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 19-09-15 15:25

Da jeg efter 9 års ophold kunne søge om statsborgerskab, blev jeg ringet op på mit arbejde af en herre. Vi hyggesnakkede lidt om løst og fast og til sidst sagde han: nu må vi vist til det egentlige.
Kan De forstå og tale dansk? Så gik det op for ham hvad han lige havde sagt og vi fik os et sundt grin - og jeg fik mit dokument.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 19-09-15 17:46

Jo jo men, ..der skulle blod fra såvel Sverige ( https://da.wikipedia.org/wiki/Landskrona ) som Fyn (Svendborg) ...og Østerbro ind i familien før vi bosatte os på Ama'r. (1931 - ???)
</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 19-09-15 20:24

Hørt pr. tlf. i dag.

Er det korrekt, at TV2 sammen med DR1 har indsamling i morgen til fordel for flygtninge...? OG at
indsamlingen finder sted samme dag, som Frelsens Hær har indsamling til fordel for hjemløse og social udsatte i Danmark.

Jeg håber så sandelig, jeg har hørt forkert!

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 20-09-15 08:59

Jo jo, den er god nok Kaptajn. De statsbetalte tv stationer tromler frem med deres indsamling.

Det er begrænset hvilken opmærksomhed Frelsens Hær´s indsamling får, men mon ikke danskerne skal forstå, at fordele deres midler rigtigt.

Aftenens indsamling er for dem med de rigtige meninger, altså "de gode", så jeg kommer ikke til, at give noget til DR/TV2 indsamlingen.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 20-09-15 16:39

Okay, det var så ikke en hørefejl.
Det bliver skønt for hr og fru "Look at me" når deres navne ruller over skærmen. "Se, hvor gode vi er"
Samtlige Stand Up "komikere" Skal vel så underholde..?

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 20-09-15 21:07

Citat
Aftenens indsamling er for dem med de rigtige meninger, altså "de gode", så jeg kommer ikke til, at give noget til DR/TV2 indsamlingen.

Jeg er heller ikke een af de gode vil simpelthen ikke se sådan en gang hjernevask, som de to tv stationer leverer. Lægger nok en Olsen-Banden på, i stedet. Det ved man hvad er. En skønne dag, bliver de nok også forbudt...ikke i ånd med koranen.

Iøvrigt sygeligt at se, hvordan små børn bliver brugt i propagandaen. Ved ikke hvor mange gange, vi har set denne her tre-årig dreng, der ligger druknet i vandkanten......jamen for fanden...det er ikke mig, der har slæbt ham over Middelhavet, men hans forældrer. Det er ved at tangere den nazistiske propaganda fra ww2. Nøjagtig det samme, med Red Barnet`s billeder i tv reklamen. De små børn, med tårevædede øjne. Vi har set dem så længe nu, at de efterhånden må være voksne.

Jeg er sgu ved at brække mig. Og her virker det i altfald mod hensigten. Jeg giver ikke fem flade ører, til den slags "udstyrsstykker".

M.

Kommentar
Fra : Reset

Dato : 20-09-15 21:44

Du har ret Mosebaek. Man er efterhånden blevet immun overfor de manipulerede billeder, hvor man får mødre med børn helt frem i forgrunden. Væk er de stenkastende unge mænd, de sælger ikke nogen billetter til dem med de rigtige meninger.

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-15 07:01

Nå men jeg gav i hvert fald en tyver til indsamlingen. Altså til ham der stod, hvor den hjemløse 'Udenfor' avissælger plejer at stå, foran Føtex. Jeg vil ikke betale til illegale migranter.

Jeg giver derimod gerne en del af min skat til flygtninge. Hellere det end til skattelettelser for de velstillede og virksomhederne. Begge parter har allerede fået mer' en rigeligt forærende gennem de sidste 10 år, hvor det er de svageste borgere der har måtte holde for.

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : molokyle

Dato : 21-09-15 07:27

Ups... hjemløseavisen hedder naturligvis: 'Hus Forbi'.

'Udenfor' er et projekt for hjemløse med domicil på Nørrebro: http://udenfor.dk/dk

</MOLOKYLE>

Kommentar
Fra : alan57

Dato : 21-09-15 13:43

Hør rigtigt godt efter ingelein,
Alla de Afrikaner der kommer herop og sælger sig selv det går ud over de danske piger der bestemt ikke har det fint da de mister en masse penge til disse tilflytter ikke nok med det der er en masse arbejder der idag ikke kan få arbejde fordi der strømmer billig arbejdskraft ind i Danmark og der er sku ikke nogen fagforeninger der siger en lyd da de er skide ligeglade derfor mister de medlemmer som nu går til kristlige fagforeninger.
Det nytter ikke at prøve at få alm; arbejde i Danmark, skal man tjene penge skal det sku være ulovligt så som handel med stoffer stjæle eller på anden måde skaffe penge på ulovlig vis sådan er det sku blevet og jeg vil gøre alt så ved det danske folketing det nu, dem der stjæler rigtigt mange penge sker der sku aldrig noget det er kun de små i samfundet der bliver straffet det ved alle så det er disse ting man skal lave og det vil jeg nu gå igang med, jeg gider ikke at blive pissedet nu er det sku nok alan 57

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 22-09-15 09:18

Se dette klip -

https://www.youtube.com/watch?v=cdHg9TADZyA

den reelle baggrund for tilstrømningen.

Det er tankevækkende at kun nogle tidligere østlande har ledere der er mandfolk nok til at slå hælene i og sige at nu stopper festen. Eller forsøger på det. De vestlige landes ledere er totalt vattede.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-15 11:35

Utopien EU er død. Præstens datter fra Berlin og andre islam apologeter vil bare ikke erkende det.
Deres hede drømme er, at omdanne Europa til Eurabien.
Jeg håber så sandelig befolkningen vågner op, og får væltet dem inden det er for sent - og der efter kan Tribunalet træde sammen til et endeligt retsopgør.

Oktober festen skal også under islams beskyttende vinger:

Citat
Dear City council of Munich,

I am writing this letter to bring to your attention something that I
and many Muslims believe is unfair and requires attention. I would like to inform you that the Oktoberfest is an Intolerant and Anti-Islamic event. We tried to ignore the event, but there too many Un-Islamic acts done at the Oktoberfest. Such as alcohol consumption, public nudity etc.

We understand that the Oktoberfest is a yearly German tradition, but we, Muslims, can not tolerate this Un-Islamic event, because it offends us and all Muslims on the earth. We are requesting the immediate cancellation of the upcoming Oktoberfest event.

We also believe that the Oktoberfest might also offend all the Muslim refugees coming from Syria, Iraq,
Afghanistan. The cancellation of the Oktoberfest event will help refugees not to forget their Islamic history. Thank you for your attention to this matter.

Sincerely,

Morad Almuradi
https://www.change.org/p/city-of-munich-ban-the-intolerant-and-anti-islamic-event-of-oktoberfest

Gud bevare Danmark!

Kommentar
Fra : jeanettesmor

Dato : 22-09-15 12:06

Ja, netop. Her føler de sig stødt over julesalmer- og festligheder.

Prøv engang og vend tingene på hovedet: det var kristne som strømmede til de muslimske lande. Hvor meget ville de få lov til at skabe sig og forlange?

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-15 13:52

Citat
Prøv engang og vend tingene på hovedet: det var kristne som strømmede til de muslimske lande. Hvor meget ville de få lov til at skabe sig og forlange?
Hvilket så må bevise, at islam ikke er en religion, men herrefolkideologi.

Folkeskolerne anbefales nu, at Muhammed-tegningerne ikke bruges -og vises i undervisnings øjemed. "Det støder muslimerne" siger Claus Hjortdal, Skolelederforeningens formand.

Javel ja. Må Hagekorset så heller ikke vises i forbindelse med Jødeudryddelsen..?
Symbolet kunne støde Tyskerne......Eller hvad????

Claus Hjortdal, Skolelederforeningens formand, mener åbenbart: "Hvis vi ikke taler om det, er det aldrig sket, og dermed kan vi på bedste kulturradikal vis omskrive historien, nøjagtig som EU har anbefalet. WW2 skal ifølge EU ikke længere betegnes som en verdenskrig, men som den store Europæiske Borgerkrig.

Så vidt jeg husker fra skolens zoologiundervisning er der et dyr i verden, som bruger samme fremgangsmåde - Strudsen. Den stikker også hovedet i jorden når der er fare på færde, eller, når der er noget den ikke synes om.

Kommentar
Fra : Kaptajn-Tommy

Dato : 22-09-15 14:13

-Og i øvrigt tror jeg, at alle ville ha' godt af, at læse denne Kronik af Anders Vistisen.
Overskriften lyder: Der ”deutsche” untergang skaber flygtningekaos
Vi kan ikke forhindre tyskerne i at genopføre ”Der Untergang”. Men Tyskland skal ikke læsse sit selvskabte indvandringskaos over på hverken os eller østeuropæerne

http://jyllands-posten.dk/debat/blogs/andersvistisen/ECE8039942/Der-%E2%80%9Ddeutsche%E2%80%9D-untergang-skaber-flygtningekaos/

God læselyst!