/ Forside/ Interesser / Familie & Relationer / Sexualitet / Spørgsmål
10  piaskov 789
wild med dans
Fra : kenwood
Vist : 407 gange
100 point
Dato : 11-09-15 21:49

hvor mange følger med i dette bøssecirkus ??

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 21:58

Mener du TV byen eller her inde...

Kommentar
Fra : ingelein

Dato : 11-09-15 22:10

Jeg gør ikke - min mand gør! Jeg synes det er kvalmende!,,,,
Ingelein

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 22:15

Citat
Jeg synes det er kvalmende!,

Ikke værre end alt andet - TV brugerne er ? tvunget til at se på.
For mig slår børne grandprix ALLE rekorder, samt bagedysten (vi ser INTET/ kameraet hopper fra dit til dat og seérne følger bare med i hvad TV syntes vi skal se ? STØRRE PLAT skal man virkelig lede længe efter)

Men det hele ender vel i bund og grund om at VINDE og tabe med samme sind.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 11-09-15 22:23

I ´gamle´ dage 1980??? glædte jeg mig altid til Elevatoren på TV 2 - da der var lagt op til en til tider hyggelig aften.. med et par overraskelser eller 2.

Eller havde man trods alt Sverige 1+2 og en mærkelig kanal fra Norge

https://www.youtube.com/results?q=worst+tv+quiz+shows

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 11-09-15 22:36

Citat
hvor mange følger med i dette bøssecirkus ??

Hvad vil du egentlig med det spørgsmål?

Lufte dine fordomme?

Nogle synes det er spændende at se mennesker udfolde sig på en ny og anderledes måde som de ikke er vant til i det daglige - hvorledes deres seksualitet i øvrigt kommer til udtryk i deres privatliv kommer vel ikke andre end dem selv ved...

Kommentar
Fra : bentjuul

Dato : 12-09-15 00:33

Citat
hvor mange følger med i dette bøssecirkus ??
Typisk misundelses spørgsmål fra én der kender miljøet.

Kommentar
Fra : kivi

Dato : 12-09-15 07:58

vild med dans er ikke så slemt men man får indtryk af at jo mere ondsvag de kan skabe sig jo bedre passer de til danmarks radio

Kommentar
Fra : Bille1948

Dato : 12-09-15 09:14

Nu sendes den på TV2 og ikke DR

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-15 09:31

Til orientering, så har Vild med dans intet med Danmarks Radio at gøre.
Det bliver sendt fra TV 2, som er en selvstændig betalingskanal. Dem, der kan se Vild med dans, har selv betalt for at kunne se det.
Hvis man vil betale ekstra for at kunne se TV 2, så må man finde sig i det de sender.

Enig med Bille1948.

Ps, det staves ikke Wild med dans

Kommentar
Fra : ans

Dato : 12-09-15 09:32

kivi, du er helt galt på den

Citat
vild med dans er ikke så slemt men man får indtryk af at jo mere ondsvag de kan skabe sig jo bedre passer de til danmarks radio

Kommentar
Fra : marken84

Dato : 12-09-15 09:53

Citat
kivi, du er helt galt på den

Skal vi lige sætte en streg under, hedder det heller ikke ondsvag men åndsvagt hvis du endelig vil bruge det ord...

Kommentar
Fra : alimak

Dato : 12-09-15 23:54

Over 1 million mennesker følger programmet vær uge.
Her kan du se hvor mange der så finale dansen mellem 2005-2011

Vild med dans-finalen i seertal:

Sæson 1: 1.323 mio. seere, foråret 2005.

Sæson 2: 1,925 mio. seere, efteråret 2005.

Sæson 3: 1,627 mio. seere, efteråret 2006.

Sæson 4: 1,817 mio. seere, efteråret 2007.

Sæson 5: 2,019 mio. seere, efteråret 2008.

Sæson 6: 1,917 mio. seere, efteråret 2009.

Sæson 7: 1,722 mio. seere, efteråret 2010.

Sæson 8: 1,561mio seere, efteråret 2011.

Kommentar
Fra : Mosebaek

Dato : 13-09-15 11:32

Citat
Jeg gør ikke - min mand gør! Jeg synes det er kvalmende!,,,,

Det samme her. Bare omvendt. Konen er helt vild med det. Jeg mener det er rent tidsspilde.

Men i aftes så jeg noget på DK4, direkte pinligt: "DanskTOP Talent 2015".
Men de skal roses for modet, til at udstille sig selv, på denne måde. Jeg havde faktisk ondt af flere medvirkende.
Det kunne måske bruges, som en slags lokal revy, i en beboerforening eller fodboldklub.

Hilda Heick var inde at promovere foretagendet. Men vi slap heldigvis for at høre hende synge.

Men man kan jo altid slå om på en anden kanal. Men engang imellem, er det interesant at se, om den nedre grænse, kan rykkes yderligt.
M.