/ Forside/ Teknologi / Telekommunikation / Mobil-Telefoni / Spørgsmål
10  g_h 4281
HTC M8
Fra : bibsamie
Vist : 352 gange
500 point
Dato : 08-09-15 09:52

Hej min HTC M8 er begyndt ikke at ville vise optagne videoer, den skriver Medietype understøttes ikke, når jeg vil starte et optaget video.

NOGEN DER KAN SVARE PÅ HVAD DET SKYLDES

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-15 18:10

Er det med HTC du har optaget eller er de overført fra PC - fra pc, omkod dem til MP4.
Du kan højreklikke på klippet og under egenskaber se hvilket format klippet er i.

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-15 18:12

Du kan bruge Handbrake, der er diverse forud indstillinger til diverse tlf så du ikke behøver at rode med noget.
https://handbrake.fr/

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-15 18:14

Du kan også installere Codecs på din tlf, måske det var det nemmeste:
https://play.google.com/store/search?q=codecs&c=apps&hl=da

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-09-15 19:28

Hej mig-selv det er på min telefon den er gal, den overfører kun billederne til min Dropbox ikke videoerne, o jeg kan heller ikke se videoerne på min telefon der er en trekant på sort skærm og aktivere jeg den så skriver den som tidligere skrevet, skal jeg downloade dine forslag på telefonen eller HVA mvh per

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-15 20:44

Har du prøvet at overføre film til PC? og kan de afspilles der.
Citat
skal jeg downloade dine forslag på telefonen eller HVA mvh per

Du kunne prøve at hente den der hedder VLC ned på din tlf - Handbrake er til PC

Er de optaget med din HTC?

Kommentar
Fra : mig-selv

Dato : 08-09-15 20:44
Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 500 point
Dato : 08-09-15 20:45

Hvis det er din tlf der har optaget film, så lyder det mærkeligt at den ikke også kan afspille dem.

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 08-09-15 22:52

Hej igen mig-selv

er lige travlt optaget svarer dig i morgen OK mvh Per

Kommentar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-15 23:17

HEJ IGEN MIG-SELV HAR IKKE RIGTIG HAFT TID TIL AT EFYERPRVE MEN DA DU ER DEN ENESTE DER HAR VARET PÅ MIT PØRGMÅL VIL DU HER FÅ DE UDBUDTE POINT TAKKER MVH PER

Godkendelse af svar
Fra : bibsamie

Dato : 10-09-15 23:17

Tak for svaret mig-selv.