/ Forside/ Teknologi / Operativsystemer / MacOS / Spørgsmål
10  hawaii7 570
Ipad - hente manual og gemme den
Fra : ingelein
Vist : 372 gange
100 point
Dato : 07-09-15 23:30

Hej
Jeg vil gerne læse min Pdf manual på 287 sider ind på min Ipad Air 2. Kan man det? og hvordan gør man det? Det er ikke Ipad manualen - men en manual til mit Canon Gx I kamera.
Ingelein

Accepteret svar
Fra : mig-selv

Modtaget 100 point
Dato : 08-09-15 18:34

Kan du ikke overføre den via usb kabel? ellers læg den på nettet (Dropbox) og hent den ned på din Ipad.
Der er mange steder du kan uploade og hente igen, du kunne også sende den til dig selv med en mail? hvis udbyder tillader store filer = hvad 287 sider sikkert er.
https://www.google.dk/#q=file+upload+free

Godkendelse af svar
Fra : ingelein

Dato : 08-09-15 23:35

Tak for svaret mig-selv.
Ok - har nu sendt manualen som PDF fil på en mail til mig selv og derefter åbnet den og gemt den i Ibooks - ret smart!, Her kan man både bladre og søge.
Ingelein